Sidste lægetjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

LotusCPH

3. lægebesøg og sidste tjek med ny læge. Alt var fint. Men hold da op ødemet i benene, gumistøvlerne strammede da godt nok til. Torsdag står den ellers på Jm. hvis der ikke er sket noget d.14. Juni snupper vi lige Jm en sidste gang. Havde nu igen for 3. gang sukker i urinen, men det er aftalt ik at gøre noget når vi er så langt henne og jeg har det fint trods benenes tykkelse og en masse plukveer.

Men kan da cykle :0) 

baby blev ikke skønnet, da det ikke er til at regne med hvor stor baby er . Så det lader vi Jm og scanningerne om

Hvordan går det med Jer -er der nogle der har født?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

3. lægebesøg og sidste tjek med ny læge. Alt var fint. Men hold da op ødemet i benene, gumistøvlerne strammede da godt nok til. Torsdag står den ellers på Jm. hvis der ikke er sket noget d.14. Juni snupper vi lige Jm en sidste gang. Havde nu igen for 3. gang sukker i urinen, men det er aftalt ik at gøre noget når vi er så langt henne og jeg har det fint trods benenes tykkelse og en masse plukveer.

baby blev ikke skønnet, da det ikke er til at regne med hvor stor baby er . Så det lader vi Jm og scanningerne om

Dejligt at alt er som det skal være... har faktisk ogdå lånt et par støtte strømper... ved godt det er lidt farmor. mrn gud hvor de hjælper på vandet i benene... det kan varmt anbefales... det trykker vandet op... Hej igen knogler i mine fødder:-)

Anmeld

29. maj 2012

LR85

Støtte stømper er virkelig gode. Også til åreknuder og lign. 

Jeg lider heldigvis ikke så meget a ødemer, men har virkelig ondt i fødderne. 

Jeg prøver a ligge på langs, så meget jeg kan. 

Ellers venter sidste (forhåbentlig) jordemoder besøg i overmorgen, og så skal der derfra planlægges hvad der skal ske. 

Har termin om 3 dage

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Dejligt at alt er som det skal være... har faktisk ogdå lånt et par støtte strømper... ved godt det er lidt farmor. mrn gud hvor de hjælper på vandet i benene... det kan varmt anbefales... det trykker vandet op... Hej igen knogler i mine fødder:-)

Ja det er goxdt med støttestrømper, men prøver lige uden Trøster mig med der ik er lang tid igen Men bliver det helt umodståeligt må støttestrømperne i brug Ska forbi arb. torsdag så ka være jeg lige ka få nogle støttestrømoer med hjem i den anledning.

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

LR85 skriver:

Støtte stømper er virkelig gode. Også til åreknuder og lign. 

Jeg lider heldigvis ikke så meget a ødemer, men har virkelig ondt i fødderne. 

Jeg prøver a ligge på langs, så meget jeg kan. 

Ellers venter sidste (forhåbentlig) jordemoder besøg i overmorgen, og så skal der derfra planlægges hvad der skal ske. 

Har termin om 3 dage

Puuha såe r du jo lige ved at være i mål Hvor er det fantastisk  

Glæder mig tial t se når bebs komemr ud Men ja må nok ty til de strømoer selvom jeg havde svoret aldrig at bruge dem , da de gamle på arb. bruger dem og syntes det relaterer dig relativt for meget til dem *G*

Anmeld

29. maj 2012

LR85

LotusCPH skriver:

Puuha såe r du jo lige ved at være i mål Hvor er det fantastisk  

Glæder mig tial t se når bebs komemr ud Men ja må nok ty til de strømoer selvom jeg havde svoret aldrig at bruge dem , da de gamle på arb. bruger dem og syntes det relaterer dig relativt for meget til dem *G*

Se du a få købt et par støttestrømper. 

Det er jo kun godt for dig og du bruger dem jo a en væsentlig anden grund end de ældre. 

Og ja, snart i mål. Håber ikke jeg går de 10 dage over tid. 

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

LR85 skriver:

Se du a få købt et par støttestrømper. 

Det er jo kun godt for dig og du bruger dem jo a en væsentlig anden grund end de ældre. 

Og ja, snart i mål. Håber ikke jeg går de 10 dage over tid. 

Ja får lige et par i hånden på arbejdet. Ska alligevel derind torsdag inden JM - Men puuha - ja må over det tabu *G*

Du går ikke over tid - men på den anden side- det er din nr. 2 - er det  ik der de fleste går over tid?  

Anmeld

29. maj 2012

LR85

LotusCPH skriver:

Ja får lige et par i hånden på arbejdet. Ska alligevel derind torsdag inden JM - Men puuha - ja må over det tabu *G*

Du går ikke over tid - men på den anden side- det er din nr. 2 - er det  ik der de fleste går over tid?  

Jeg ved ikke helt med de skrøner om hvornår man går over tid og ikke gør. 

Men han ligger ikke helt fast i bækkenet, og mærker hverken tyngde eller trykken derned af, så det tyder ikke på han er klar endnu

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

LR85 skriver:

Jeg ved ikke helt med de skrøner om hvornår man går over tid og ikke gør. 

Men han ligger ikke helt fast i bækkenet, og mærker hverken tyngde eller trykken derned af, så det tyder ikke på han er klar endnu

Næ det lyde rik som om han vil ud nu da Men man ved jo aldrig Spændende ihverfald og fantastisk kroppen kan producere sådan et lille væsen

Anmeld

29. maj 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

kan du stadig cykle??... sejt... vi skulle ud forleden at cykle en tur, men turen varede 5 min.... det gjorde mega ondt  i bækkenet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.