Jeg tænker for meget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Flowers

Har jo været til nf, og selvom alt ser fint ud, bliver jeg ved med at finde små ting, som gør mig nervøs. Jeg fik tallet 1:2950. En nakkefol på 2,8. Min sidste graviditet endte i en MA pga DS. Derudover tænker jeg på nakkefolden (2,8), fosteret havde en hjertefrekvens på 168 (den var godt nok livlig under nf, men...) og den hoved havde en bredde på 2,4mm i uge 13+0... det synes jeg lyder bredt... Udover alt det negative jeg kan finde, bliver jeg self ved med at tænke på det gode tal, samt at der var næseben...

Ved ikke lige hvad jeg skal gøre for at opmuntre mig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tror ikke du skal være bekymret! Mon ikke de havde sagt noget til NF så?

Anmeld

31. maj 2012

Mumto3

Flowers skriver:

Har jo været til nf, og selvom alt ser fint ud, bliver jeg ved med at finde små ting, som gør mig nervøs. Jeg fik tallet 1:2950. En nakkefol på 2,8. Min sidste graviditet endte i en MA pga DS. Derudover tænker jeg på nakkefolden (2,8), fosteret havde en hjertefrekvens på 168 (den var godt nok livlig under nf, men...) og den hoved havde en bredde på 2,4mm i uge 13+0... det synes jeg lyder bredt... Udover alt det negative jeg kan finde, bliver jeg self ved med at tænke på det gode tal, samt at der var næseben...

Ved ikke lige hvad jeg skal gøre for at opmuntre mig selv.

Hvis du før har haft foster med DS og du er bekrymret (også selvom det er helt uden grund!) så ville jeg altså vælge at få lavet en fostervandsprøve så du får et svar der er 100% sikkert og ikke en sandsynlighedsberegning. Sådan at du kan blive helt rolig!

Anmeld

1. juni 2012

Flowers

Mumto3 skriver:

Hvis du før har haft foster med DS og du er bekrymret (også selvom det er helt uden grund!) så ville jeg altså vælge at få lavet en fostervandsprøve så du får et svar der er 100% sikkert og ikke en sandsynlighedsberegning. Sådan at du kan blive helt rolig!

Ja det kunne jeg også, men manden er ikke bekymret, for han stoler på at scanningsdamen ville have sagt noget hvis der var grund til bekymring, og denne 0,5-1% risiko der er for abort er jo stor i forholdet til risikotallet 1:2950

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.