ghettoblaster til børn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.625 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2009

lonemus

MIne børn er helt tosset med at danse og høre musik. Vi leder derfor efter en ny ghettoblaster - som kan høre cd'er.

Den må gerne være meget piget og én der er meget drenget.

Men hvor pokker kan jeg købe sådan en henne??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

MIne børn er helt tosset med at danse og høre musik. Vi leder derfor efter en ny ghettoblaster - som kan høre cd'er.

Lone

En lidt pevret løsning men en langsigtig en er at købe en i-pod og dertil en DAP radio som også kan spille cdér...

Det har vores piger og det er sgu genialt at der både er musik af den ene og anden slags men også spil på og små film

Anmeld

23. april 2009

Pia

Vi har købt til Lærke i Harald Nyborg..
Den gav vi ca 150 kr for.. Og den er helt suveræn og kan holde til en masse.
Og til den pris kan man sagtens overkomme og skifte den ud når den går i stykker..

kh Pia.

Anmeld

23. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lonemus skriver:

Lone

Idun fik sådan et mini-anlæg der var på tilbud et eller andet sted Det er hun RIGTIG glad for og det lyder bedre end en ghettoblaster. Alle tiders køb og det er skønt ikke at skulle høre mgp, karius og baktus og fy fy skamme HELE dagen inde i stuen selvom bøllebob nu er feeeeed

Anmeld

23. april 2009

wamse

Fætter. BR og Toys´r´us har denne her, som vi gav Lærke og den er bare så robust

http://www.br.dk/produkt_visning/category/298/brand/0/product/32300/sorting/alf/current/3/

Her er den i drengeudgaven:
http://www.br.dk/produkt_visning/category/298/brand/0/product/29694/sorting/alf/current/3/

Måske de kan fåes billigere ved Toys´r´us, vi fik den til 329,- på tilbud mener jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.