Se vores lille reje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Miss BananaHammock

Selvom dagen er mere grå og kølig end de foregående, skinner solen stadig lige hvor jeg er. For jeg har for anden gang set vores lille reje og denne gang var det ikke bare en reje, men en lille mini baby med ben, arme, rygsøjle og hoved. Den sprællede helt vildt og hjertet bankede bare derud af.

Mor og far er SÅ stolte

(Jeg er 10+4 nu her)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Kay

nej en fin lille bay det er så sjovt at se hvor meget der sker blev selv scannet i uge 6 og i uge 9 og så i uge 12 til nf... og det går bare såååå stærkt i de uger... fra reje til spunk til minni baby

Anmeld

29. maj 2012

Miss BananaHammock

Kay skriver:

nej en fin lille bay det er så sjovt at se hvor meget der sker blev selv scannet i uge 6 og i uge 9 og så i uge 12 til nf... og det går bare såååå stærkt i de uger... fra reje til spunk til minni baby

Lige præcis. Er SÅ spændt på NF om 10 dage.

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Miss BananaHammock skriver:

Lige præcis. Er SÅ spændt på NF om 10 dage.

det kan jeg godt forstå... det er så vildt at se den forskel og så bare at se den lille

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

Dejlig lille reje må være så skønt at se den ligge og sprælle

Anmeld

29. maj 2012

Miss BananaHammock

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå... det er så vildt at se den forskel og så bare at se den lille

Ja! Jeg har været så nervøs for om den nu var vokset det den skulle, for alle mine symptomer er forsvundet og jeg har meget mere energi nu, så var lidt nervøs. Men jeg er nok bare en af de heldige.

Anmeld

29. maj 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Dejlig lille reje må være så skønt at se den ligge og sprælle

Det er det bedste jeg nogensinde har oplevet. Manden var ikke med, da vi allerede har NF i næste uge og hans arbejde er lidt tidskrævende lige pt. Men er sikker på han fortryder når jeg fortæller ham hvor fedt det var.

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Ja! Jeg har været så nervøs for om den nu var vokset det den skulle, for alle mine symptomer er forsvundet og jeg har meget mere energi nu, så var lidt nervøs. Men jeg er nok bare en af de heldige.

hihi ja så er du heldig

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

Det er det bedste jeg nogensinde har oplevet. Manden var ikke med, da vi allerede har NF i næste uge og hans arbejde er lidt tidskrævende lige pt. Men er sikker på han fortryder når jeg fortæller ham hvor fedt det var.

Så er det godt, at han kan få lov til se den lille spire i næste uge

Anmeld

29. maj 2012

metski83

Selvom dagen er mere grå og kølig end de foregående, skinner solen stadig lige hvor jeg er. For jeg har for anden gang set vores lille reje og denne gang var det ikke bare en reje, men en lille mini baby med ben, arme, rygsøjle og hoved. Den sprællede helt vildt og hjertet bankede bare derud af.

Mor og far er SÅ stolte

(Jeg er 10+4 nu her)

Fantastisk billede. Ih hvor jeg dog glæder mig til det er min tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.