aktiviteter med hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

hun elllsker bacon... og lever posteg... så kunne være jeg skulle prøve med bacon... tror leverpostegen bliver for fettet

hihi ja..

finder man noget hunden er vild med så kan det motivere til nye ellers kedelige aktiviteter til hunde.. inngen garanti dog..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Kay

B&J skriver:

hihihihihihi  så¨må man komme igang så sover de begge to godt om natten

hihi ja... han sys det er lidt øv når han kommer træt hjem... men sådan er det jo

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hihi ja..

finder man noget hunden er vild med så kan det motivere til nye ellers kedelige aktiviteter til hunde.. inngen garanti dog..

nej for hvis hun ik gidder kan jeg stå med yndlings bolden eller leverposteg eller andet og så kigger hun bare på mig som om jeg er dum... hihi hun er en ret bestemt dame..

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hihi ja..

nej for hvis hun ik gidder kan jeg stå med yndlings bolden eller leverposteg eller andet og så kigger hun bare på mig som om jeg er dum... hihi hun er en ret bestemt dame..

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

hihi hunde og deres personlighed

hvilke race er hun ?

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hihi hunde og deres personlighed

hvilke race er hun ?

rotweiler/labrador/formel1'er en dejlig blanding...

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

rotweiler/labrador/formel1'er en dejlig blanding...

spændende blanding  men dejlige hunde alle sammen  så det er en halvstor en..

Anmeld

29. maj 2012

B&J

Kay skriver:

hihi ja... han sys det er lidt øv når han kommer træt hjem... men sådan er det jo

det er da også øv men mon ikke han gerne vil gøre det så du ikke får ondt

Anmeld

29. maj 2012

Aabye

Nu har jeg ikke læst alle svarene.. Men den her er et hit herhjemme.. Tag en halv liters flaske (de skal være de hårde plastflasker.. coca cola f.eks) vask den godt og grundtigt og lad den tøre helt.. Put foder/godbidder what ever i og giv hunden den.

Anmeld

29. maj 2012

Annana89

Hjernearbejde er faktisk det aller bedste at trætte dem med frem for fysisk aktivitet. Fysisk aktivitet kan give dem endnu mere enrgi hvor hjernearbejde dræner dem mere.

Så du må være rigtig kreativ med at give hende nogel udfordringer hver dag både på gåturen og i hjemmet.

At gå spor er helt kanont og de får virkelig brugt hjernen og snuden. At få hende til at gå på ballancebomme(træstammer, bænke osv.) når i går ture er også en af de ting der er virkelig godt. Når hun skal holde ballancen bruger de også en helt masse hjerne og energi.¨Og f.eks slalom. Prøv og kig de steder du går tur med hende og se om der ikke er ting du kan være "kreativ" med og som kan udfordre hende.

I hjemmet kunne du jo lærer hende triks der endda kunne hjælpe dig nu her mens du er gravid!?

F.eks. tænd/sluk lyset, hente bestemte ting til dig osv. Du har i hvert fald racen der egner sig rigtig godt til at lærer hjælpsomme triks.

Jeg lærte vores schæfer sårn nogle "hjælpe"triks og han var bare den lykkeligste hund når han fandt ud af det plus han blev godt træt træt af at få lov og "hjælpe" mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.