Nogen der har handlet på Shopbop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

An&Jo

Jeg har fundet en neopren taske til min bærbar derinde som jeg meget gerne vil eje..

men nu ser jeg lige at der står $ bagefter, så må jo gå ud fra at det er en amerikansk side, kommer der told på eller hvad??

Nogen der har erfaringer fra denne side??

Den neopren taske jeg gerne vil have koster knap 400kr, så hvad vil tolden blive hvis det bliver lagt oveni??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg har fundet en neopren taske til min bærbar derinde som jeg meget gerne vil eje..

men nu ser jeg lige at der står $ bagefter, så må jo gå ud fra at det er en amerikansk side, kommer der told på eller hvad??

Nogen der har erfaringer fra denne side??

Den neopren taske jeg gerne vil have koster knap 400kr, så hvad vil tolden blive hvis det bliver lagt oveni??

Kender den ikke.. Men ved der kommer på told på når det er fra USA ..

Anmeld

29. maj 2012

SukkerDronning

Der er vist nogle sider på nettet hvor du kan regne det ud. Men der kommer told på alt ude fra Europa, som koster over 80,- PLUS post danmark tager et eller andet ukendt beløb i gebyre

Jeg har aldrig selv turde handle uden for EU, for det bliver hurtigt dyrt og det er svært at lure præcist hvor meget.

Smider du ikke et link til det lækre sleeve?

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Kender den ikke.. Men ved der kommer på told på når det er fra USA ..

jaa, det er rigtig øv..

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

SukkerDronning skriver:

Der er vist nogle sider på nettet hvor du kan regne det ud. Men der kommer told på alt ude fra Europa, som koster over 80,- PLUS post danmark tager et eller andet ukendt beløb i gebyre

Jeg har aldrig selv turde handle uden for EU, for det bliver hurtigt dyrt og det er svært at lure præcist hvor meget.

Smider du ikke et link til det lækre sleeve?

det er den her http://www.shopbop.com/dreamy-logo-neoprene-comput er-case/vp/v=1/845524441941561.htm?folderID=253437 4302203194&fm=other-shopbysize-viewall&col orId=12457

jeg meget gerne vil eje.. har kigget på den længe nu..

Men magter ikke lige alt det med told osv, for så kan man komme til at vente flere uger på sine ting..

Så nu leder jeg efter det et sted indenfor EU og i nogenlunde samme prisklasse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.