(februar) HVordan putter i jeres børn om aften :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. april 2009

Diana...

Hej tøser

Hvordan putter i jeres børn om aften?

Jeg her hedder det Celine Dion Der var en aften for nogen uger siden hvor vi bare over hoved ikke kunne få ro på ham, så skulle Claus lige prøve med noget musik og det blev så Celine Dion (Lucas mors ynglings musik) og der blev stille med det samme helt ro og han så helt saglig ud i hoved bagefter og 5 min efter sov han så da vi så slukket det vågnet han, da vi tænde igen faldt han endnu engang i søvn og vi lod den køre da vi er RIGTIG dårlige til at se fjernsyn efter han er kommet så det var jo hyggeligt med noget musik, vi har prøvet med andet musik men det hjælper ikke det skal være hende men hun har os en dejlig rolig stemme. så sådan bliver Lucas puttet hver aften med hans mors ynglings musik og mor her er GLAD

Hvordan er det hos jer.

Knus Diana som lige ville dele sine putte hygge om aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

finkedinke

Det lyder hyggeligt med musik.
Her er det den lidt mere kedelige udgave,
Clara lægges i barnevognen nede i stuen omkring kl. 20. Så får hun sutten og jeg nusser lidt på kinden, jeg går væk fra hende inden hun sover så hun kan ligge og falde i søvn selv.
Baggrundsstøjen er lidt forskellig, nogen gange kører fjernsynet, radioen eller jeg snakker i telefon og nusser lidt rundt.
Jeg har jo to "store" piger og prøver på at lave nogle putterutiner for Clara der ikke adskiller sig væsentligt fra de store tøsers rutiner. De skal alle dele værelse når Clara bliver større.
Når jeg går i seng omkring kl. 22-23 bærer vi Clara op i seng, vi kan som regel både flytte hende og skifte hende uden at hun vågner helt op.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.