jeg er bare så sulten hele tiden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Missq4

jeg syntes jeg er små sulten det meste af dagen og hvis jeg ikke spiser lidt inden jeg går i seng for jeg den vildste kvalme

jeg er en stor pige så er træt af at det er sådan men det er der jo ikke rigtig noget at gøre ved er der andre der har det på samme mde eller har prøvet det og hvad spiste i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

ano14316

Missq4 skriver:

jeg syntes jeg er små sulten det meste af dagen og hvis jeg ikke spiser lidt inden jeg går i seng for jeg den vildste kvalme

jeg er en stor pige så er træt af at det er sådan men det er der jo ikke rigtig noget at gøre ved er der andre der har det på samme mde eller har prøvet det og hvad spiste i ?

Det er jeg også..

- jeg er bare ikke gravid

Man skal selvfølgelig tænke over hvad man spiser, men man skal også sørger for at have det godt! Om man så har det bedst med at leve total sundt, eller om man har det bedst med at der ryger lidt chokolade ned, så er begget dele godt, så længe man har det godt!

Anmeld

29. maj 2012

Flowers

Missq4 skriver:

Jeg havde det på samme måde i starten af graviditeten jeg var dybt frustreret for jeg var mega sulten, men nogle dage kunne jeg simpelthen ikke få noget ned, pga kvalme, så jeg var lidt i et dilemma. For ikke at tage 20kg på i starten tænkte jeg self over hvad jeg puttede indenbords når jeg endeligt kunne. fx frugt, grønt, knækbrød med noget pålæg. Og før jeg gik i seng, et glas mælk, hvilket også hjalp på sultfølelsen.

Anmeld

29. maj 2012

FruK

Jeg spiser grove kiks, gulerødder, frugt, grovboller, knækbrød, mandler, havregryn med minimælk og rosiner på (i stedet for sukker)...

Prøver at holde mig nogenlunde til det sunde, når nu der ryger lidt ekstra indenbords.

Anmeld

29. maj 2012

B&J

jamen så spist tit og en masse små ting som også er sundt... så sker der ingen ting ved det

Anmeld

29. maj 2012

Miss BananaHammock

Æbler og kiks hjalp mig. Havde det stående på natbordet så hvis jeg vågnede om natten med overdreven sult, kunne jeg lige snuppe lidt. Det hjalp :0)

Anmeld

29. maj 2012

Missq4

Mange tak tøser vil prøve noget af det i siger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.