langsom puls ?? Ved medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg indtager antidepressiv medicin og har taget dem en uge nu.. :/

Jeg føler endnu ikke det hjælper, men det skal jo lige have en chance

En af bivirkningerne er langsom puls, og så tænker jeg min er nu på omkring 60, så det jo rimelig lavt . Men kan man dø af den langsomme puls ?

Hjælp ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg indtager antidepressiv medicin og har taget dem en uge nu.. :/

Jeg føler endnu ikke det hjælper, men det skal jo lige have en chance

En af bivirkningerne er langsom puls, og så tænker jeg min er nu på omkring 60, så det jo rimelig lavt . Men kan man dø af den langsomme puls ?

Hjælp ..

Den ska noget længere ned før end du ska bekymre dig.. Du kan os mærke det hvis den er al fire lav.. Jeg har selv utrolig lavt blodtryk og puls men så længe den ik fiser op og ned og man ik er skidt er der ingen fare

Anmeld

28. maj 2012

UnderCover37

En hvilepuls på omkring 60 slag i minuttet er helt normalt.
Og hvis din puls skulle falde yderligere vil du føle dig utilpas længe inden det bliver livstruende.

Hvis det bekymrer dig synes jeg du skal tage en snak med den læge er har ordineret dig dine antidepressiva og få snakket det igennem.

Er glad for at du giver dem en chance for at virke - der kan nemlig desværre gå op til 6 uger inden man mærker optimal effekt.

Rigtig god bedring!

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Den ska noget længere ned før end du ska bekymre dig.. Du kan os mærke det hvis den er al fire lav.. Jeg har selv utrolig lavt blodtryk og puls men så længe den ik fiser op og ned og man ik er skidt er der ingen fare

Min puls har i nogle år været meget svingende . Og der skal ikke meget til før den brager helt igennem ..

Men det betyder intet ?

Jeg har også lavt blodtryk

Anmeld

29. maj 2012

L&V

Anonym skriver:

Min puls har i nogle år været meget svingende . Og der skal ikke meget til før den brager helt igennem ..

Men det betyder intet ?

Jeg har også lavt blodtryk

Nej for 60 er okay alm. og du kan tydeligt mærke det hvis det er galt.

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

En puls på 60 er helt normalt. På sygehuset har de sagt at normal puls er cirka 60-70.

Med hensyn til din anti-depressiv medicin er det normalt at der går cirka 4 uger før du mærker bedring og op til 3 måneder før du mærker den fulde effekt. Så det kræver lidt tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.