Sydpå på lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. april 2009

LotteN

Jeg ville bare lige dele med jer andre at jeg drager sydpå på lørdag

Nøj jeg synes godt nok det er svært at pakke... Kan slet ikke finde ud af hvor meget jeg skal tage med til lærke og hvilket...
En anden ting, jeg smører normalt ikke Lærke ind i creme, men tror I jeg skal smøre hende i after sun om aftenen, eller er det ligemeget når hun har haft solcreme på ???

men kan I allesammen have en god uge, så håber jeg, vi kan få gang i tråeden, nu vil jeg i hvert fald forsøge lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

saxa

SNYYYYYYYD

Men håber i får en fantastisk god tur - glæder mig til at hhøre om hvordan ferien er gået, når i kommer hjem..
Vi tager jo afsted til sommer...

Anmeld

23. april 2009

LotteN

saxi skriver:

SNYYYYYYYD

Men håber i får en fantastisk god tur - glæder mig til at hhøre om hvordan ferien er gået, når i kommer hjem..
Vi tager jo afsted til sommer...

Jo tak, håber også bare det bliver alletiders... skal nok reportere tilbage når vi er vendt hjem

hvor skal I så hen til sommer?

Anmeld

23. april 2009

Mormilla

Håber at i får en go tur

Smør hende ind hvis hun har behov for det...

Anmeld

24. april 2009

saxa

LotteN skriver:

Jo tak, håber også bare det bliver alletiders... skal nok reportere tilbage når vi er vendt hjem

hvor skal I så hen til sommer?

Meningen var at vi skulle til Cypern - men vi fandt så alletiders family resort i Bulgarien, med all incl. Til samme pris, som det koster m. halvpension på Cypern.. Så det tager vi.. Og ka ikke vente...

Anmeld

24. april 2009

LotteN

saxi skriver:

Meningen var at vi skulle til Cypern - men vi fandt så alletiders family resort i Bulgarien, med all incl. Til samme pris, som det koster m. halvpension på Cypern.. Så det tager vi.. Og ka ikke vente...

lyder også fornuftigt...
Vi har også valgt all inclusive, ellers blvier det simpelthen for dyrt og tænkte også det er det letteste, når vi nu har Lærke med!

Anmeld

24. april 2009

saxa

LotteN skriver:

lyder også fornuftigt...
Vi har også valgt all inclusive, ellers blvier det simpelthen for dyrt og tænkte også det er det letteste, når vi nu har Lærke med!

Lige præcis. Tror også det er meget nemmere at der er all incl. så man ikke selv skal tænke på mad og drikke.. Hvor skulle i hen i Tyrkiet??

Anmeld

24. april 2009

LotteN

saxi skriver:

Lige præcis. Tror også det er meget nemmere at der er all incl. så man ikke selv skal tænke på mad og drikke.. Hvor skulle i hen i Tyrkiet??

ja, synes jeg nemlig også..!
vi skala til side. ml alanya og antalya!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.