Min vielsesring :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Miss BananaHammock

Har hentet min ring... og pænt afleveret den igen hos mutti så jeg ikke kommer til at gå med den inden af bare glæde. Den er lavet hos lovedesign med deres guld (18k) og 3 brillianter fra min mors gamle vielsesring. Så noget nyt og noget gammelt.

Elsker mig ring og glæder mig til at kunne gå med den hver dag. Manden skal ikke have ring på, så det er kun mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Loa

Miss BananaHammock skriver:

Har hentet min ring... og pænt afleveret den igen hos mutti så jeg ikke kommer til at gå med den inden af bare glæde. Den er lavet hos lovedesign med deres guld (18k) og 3 brillianter fra min mors gamle vielsesring. Så noget nyt og noget gammelt.

Elsker mig ring og glæder mig til at kunne gå med den hver dag. Manden skal ikke have ring på, så det er kun mig.

Hvor er den smuk! Og dejligt der er noget historie med i også

Anmeld

28. maj 2012

LR85

Hvor er den bare fin

Anmeld

28. maj 2012

Muffin_girl

Miss BananaHammock skriver:

Den er rigtigt flot 

Anmeld

28. maj 2012

Miss BananaHammock

Tak piger. Ja den er bare så fin. også skinner den jo helt vildt fordi den er nypudset. Ikke ligesom de gamle man ellers går med

Anmeld

28. maj 2012

tarkoflen

Den er så fin

Anmeld

28. maj 2012

Troldemommi

Hvor er den smuk og med en fin historie bag :-)

Anmeld

29. maj 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Den er så fin

Tak

Anmeld

29. maj 2012

Miss BananaHammock

Monica P skriver:

Hvor er den smuk og med en fin historie bag :-)

Tak Ja det er dejligt med lidt at fortælle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.