Må krybe til korset :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Aqnete

Godaften ...

Ja nu er jeg ikke anonym mere, jeg har oprette en del indlæg and OCD og depression ..

Min egen læge sendte mig videre til en psykiater, og han kunne konstatere at jeg havde en depression og led af OCD .

Siden i fredags har jeg tager præperatet Paroxetin .. Er der nogle af jer derude der kender til det og har haft god virkning ?

Jeg er så bekymret for bivirkningerne .. Allermest hvis der opstår lav puls :/ I forvejen svinger min puls meget lige fra 60 og til 95 .. I hvile. .

Det er jo ikke nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Tona

Aqnete skriver:

Godaften ...

Ja nu er jeg ikke anonym mere, jeg har oprette en del indlæg and OCD og depression ..

Min egen læge sendte mig videre til en psykiater, og han kunne konstatere at jeg havde en depression og led af OCD .

Siden i fredags har jeg tager præperatet Paroxetin .. Er der nogle af jer derude der kender til det og har haft god virkning ?

Jeg er så bekymret for bivirkningerne .. Allermest hvis der opstår lav puls :/ I forvejen svinger min puls meget lige fra 60 og til 95 .. I hvile. .

Det er jo ikke nemt

Jeg har ikke erfaring med det præperat, men ville bare give et kram og håber at du snart har det bedre igen

Anmeld

28. maj 2012

Aqnete

Amandas-mor skriver:

Jeg har ikke erfaring med det præperat, men ville bare give et kram og håber at du snart har det bedre igen

Årh mange tak .. Det var sødt af dig

Anmeld

28. maj 2012

maryjane

28. maj 2012

Aqnete

maryjane skriver:

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.