Barnevognspude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.750 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

FjolleTrold

Nu er det slut med at pakke op med puder og dyner, for at den lille kan være med i det, der sker udenfor barnevognen.

Super pude der kan bruges i barnevognen omkring 4 måneders alderen. Det er vigtigt, at barnet kan holde hovedet selv! Selvfølgelig i små bidder til at starte med.

Puden støtter den lille både i ryggen og i siden, så barnet ikke tilter til siden. Kan også bruges i liften, i sofaen, i gyngen – tja kun fantasien sætter grænsen.

Vores sundhedsplejerske sagde, at det er en fantastisk skøn pude ;O)

Pris: 250 kr. + 50 kr. i fragt

Du kan se mere til FjolleTrold produkter på:

www.fjolletrold.dk eller http://www.facebook.com/semperdk#!/pages/FjolleTrold/289223924458658

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Trunte87

Hej
Har kigget lidt på puderne, og ville høre om du vil lave en til mig i ko stoffet?

Anmeld

5. juni 2012

FjolleTrold

Trunte87 skriver:

Hej
Har kigget lidt på puderne, og ville høre om du vil lave en til mig i ko stoffet?

Det kan du tro, at jeg vil. Jeg sender dig lige en PB i morgen

Anmeld

5. juni 2012

tarkoflen

Jeg er lidt nysgerrig, kan man være super kedelig og få puden i ensfarvet? Jeg står ikke og skal bruge en lige nu desværre, men forhåbentlig i løbet af det næste års tid

Anmeld

5. juni 2012

FjolleTrold

tarkoflen skriver:

Jeg er lidt nysgerrig, kan man være super kedelig og få puden i ensfarvet? Jeg står ikke og skal bruge en lige nu desværre, men forhåbentlig i løbet af det næste års tid

Det er sørme ikke at være kedelig - dem laver jeg også. Og du kan få den farve du ønsker . Har lavet lige fra hvid, sort til pink og turkis

Anmeld

5. juni 2012

tarkoflen

FjolleTrold skriver:

Det er sørme ikke at være kedelig - dem laver jeg også. Og du kan få den farve du ønsker . Har lavet lige fra hvid, sort til pink og turkis

Dejligt, så ved jeg det, til jeg forhåbentlig snart får brug for sådan en

Anmeld

6. juni 2012

FjolleTrold

Trunte87 skriver:

Hej

Så har du en PM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.