Er så skuffet og utaknemlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Min dejlige mor har været ude og rejse og købt en masse tøj til mig, jeg har en etnisk baggrund, og hun har fået køb en masse stof som er blevet syet i en meget stor størrelse som jeg ikke bad om, jeg havde ellers givet hende en størrelse, men desværre er intet lavet i den størrelse de er blevet lavet i en størrelse til en som går nok i Xxl og jeg er en størrelse S-M. Jeg er rigtig glad for hun har lavet tøj men samtidig irriteret og skuffet over det ikke sidder som set skal, er gravid og det gør mig bare større, vil gerne have det sidder lidt tæt til kroppen. Men jeg vil ikke gøre hende ked af det ved at sige det:-( men jeg synes det så irriterende at jeg er så utaknemlig og ikke glad for noget af det da det sidder grimt og gør mig bare større end det jeg føler:-(( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Min dejlige mor har været ude og rejse og købt en masse tøj til mig, jeg har en etnisk baggrund, og hun har fået køb en masse stof som er blevet syet i en meget stor størrelse som jeg ikke bad om, jeg havde ellers givet hende en størrelse, men desværre er intet lavet i den størrelse de er blevet lavet i en størrelse til en som går nok i Xxl og jeg er en størrelse S-M. Jeg er rigtig glad for hun har lavet tøj men samtidig irriteret og skuffet over det ikke sidder som set skal, er gravid og det gør mig bare større, vil gerne have det sidder lidt tæt til kroppen. Men jeg vil ikke gøre hende ked af det ved at sige det:-( men jeg synes det så irriterende at jeg er så utaknemlig og ikke glad for noget af det da det sidder grimt og gør mig bare større end det jeg føler:-(( 

Tror du ikke måske hun har gjort det i en god mening så du kan vokse i det ?
Kan godt se det er lidt træls , men det har nok bare været venligt tænkt  

Anmeld

28. maj 2012

Troldemommi

så kan du også passe det når du er i 9 måned, måske du kan få det syet mindre efter graviditeten, det var mine råd :-)

Monica

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Tror du ikke måske hun har gjort det i en god mening så du kan vokse i det ?
Kan godt se det er lidt træls , men det har nok bare været venligt tænkt  

Jo helt sikkert, men 20 sæt tøj som jeg kun går i specielle lejligheder til er mange, og jeg er jo ikke gravid hele mit liv, det ville være fint med 4 sæt til graviditet da jeg aldrig gå i det pg resten i min almindelig størrelse det skal siges den almindelig størrelse var hellere ikke lille den sad ok godt, men jeg vil bare ikke virker så utaknemlig føler mig som en dum kælling. For hun gør så meget, men synes det spild af penge når det ikke sidder som det skal og jeg ved ikke men bliver bare overdrevet ked af det

Anmeld

28. maj 2012

FruK

Jeg kan godt forstå at du er ked af det! Tøj der ikke sidder som man gerne vil have er bare ikke godt! 

Jeg ville heller ikke have nemt ved at sige det til min mor. Men hvis du havde bestilt det i en anden størrelse, kan du måske spørge hvorfor det ikke er som du havde bedt om...? 

Anmeld

28. maj 2012

ano14316

Anonym skriver:

Jo helt sikkert, men 20 sæt tøj som jeg kun går i specielle lejligheder til er mange, og jeg er jo ikke gravid hele mit liv, det ville være fint med 4 sæt til graviditet da jeg aldrig gå i det pg resten i min almindelig størrelse det skal siges den almindelig størrelse var hellere ikke lille den sad ok godt, men jeg vil bare ikke virker så utaknemlig føler mig som en dum kælling. For hun gør så meget, men synes det spild af penge når det ikke sidder som det skal og jeg ved ikke men bliver bare overdrevet ked af det

Er det ikke en mulighed at du selv for det tilpasset?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.