ud og rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.738 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2008

miranda

vi tager til gran canarie på fredag og vi havde overvejet at tage en klapvogn med, men lå så og tænkte i nat at vi da bare kan tage en slynge/vikle med, så spurgte manden om det ikke var en super ide, nu er det sådan at det er ham der ¨år æren af at bære på hende, da jeg er gravid g ikke kan holde til det, men han vil ikke bruge den RS vi har eller den fastvikle vi har for farven passer ham ikke (lilla og gammel rosa) så nu er jeg på udkig efter noget brugt som han vil gå med, og tænker at en MT måske ville være det nemmeste at have med hvad siger I?
knuz miranda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2008

Truttenberg

Jeg ville helt sikkert tage en MT med .. Men nu er jeg også Mei Tai pige .. En vikle kunne også väre et alternativ ... Hvor gammel er den bette ?

Anmeld

6. januar 2008

miranda

hun er 2½, åhh ved sgu ikke om jeg har råd til at købe:S
knuz miranda

Anmeld

6. januar 2008

Truttenberg

Jeg har én du gerne må låne med .. MEN kun hvis du lover at sende den retur ;) Det er mit eget märke (Grisefanten) Ellers så kan du gå ind på slyngebarn, måske er der en brugt til salg derinde?

Men sörg for polstring i skuldrestropperne i tilfäldet af at i skal bäre langt.

Anmeld

6. januar 2008

miranda

åhh det var sødt af dig at tilbyde, men jeg er faktisk gået i gang med at sy en selv:P he he første forsøg, håber den bliver god.
knuz miranda

Anmeld

6. januar 2008

miranda

men hvis den bliver en fiasko :-o, kan det godt være jeg vender tilbage
knuz miranda

Anmeld

6. januar 2008

Truttenberg

Ja, det skal bare väre senest tirsdag så den kan nå frem til jer :)

Anmeld

6. januar 2008

miranda

bare iorden, tak for tilbuddet:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.