Dør en edderkop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

SaNiNa

Tynen skriver:

Uhhhh! Den med toppen fra en tomat!!! DET skal man ikke engang joke med!!

HIHI nej det er så ledt... og noget min mor og lille søster elsker at drille mig med...

men nu har jeg jo min dejlig hankat som spiser dem... og en dejlig kæreste til at dræbe dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

LauraLW

Mebach skriver:

Jeg har hørt de formerer sig helt vildt af at bo i en støvsuger.

haha - du er tydeligvis ikke bange for edderkopper! Det må du sku da ikke joke med! overvejer nu at kaste hele støvsuger ned fra 3.

Anmeld

23. april 2009

Tynen

Jeg støvsuger dem ALTID op hvis der ikke er nogen mennesker i nærheden til at redde mig!

Det klammeste er dog at min kæreste altid fanger dem i glas og sætter dem udenfor igen.
Jeg vil altid føle noget dybt ulækkert over lige netop det glas og skal helst give det 2 gange i vaskemaskinen før jeg tør befamle det igen

Line: Mine dør ikke af sult! Der er masser af godter i støvsugerposen (Som jeg by the way IKKE skifter hvis jeg ved der er edderkopper i) som de kan tage for sig af
Og JO! Jeg er overbevist om at de små, lede dyr sidder på lur indtil du stikker lappen hen for at slå dem ihjel for så at springe over på dig og forsvinde op i ærmet eller et andet fejt sted! BRrrrrR!

Har stadig traume over at jeg engang følte en vild kløen på mit ene bryst og til sidst besluttede mig for at kigge diskret ned i bhén under frokosten og den største, mest sorte edderkop sidder og stirrer med sine 8 øjne - FÅRK!
Spørg lige om jeg fik flået tøjet af foran min far, lillebror og mor og skreg i vilden sky!
Stakkels Stella - Hun fattede ikke hat af hvad der foregik

Anmeld

23. april 2009

Tynen

Sanne skriver:

HIHI nej det er så ledt... og noget min mor og lille søster elsker at drille mig med...

men nu har jeg jo min dejlig hankat som spiser dem... og en dejlig kæreste til at dræbe dem

Yww!
Tror ikke engang jeg ville turde røre ved katten bagefter

Jeg er virkelig, virkelig bange for edderkopper!!

Anmeld

23. april 2009

Tynen

Lise skriver:

Tror ikke jeg kender den med tomaten. Er det noget jeg ønsker at vide mon?

Man kan bare nemt komme til at forveksle den grønne top på en tomat med en kæmpe, GIGA edderkop der har forplantet sig i vasken f.eks

Anmeld

23. april 2009

SaNiNa

Tynen skriver:

Man kan bare nemt komme til at forveksle den grønne top på en tomat med en kæmpe, GIGA edderkop der har forplantet sig i vasken f.eks

eller hvis man er igang med at lave noget og ens mor kaster den hen foran en... tak mor siger man så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.