Billedespam af Filucca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Kruse90

Hej skønne piger.

Er simpelthen nødt til at vise hende frem. Hun er bare så dejlig

Det går stadig rigtig godt, det er bare så dejligt at hun nu trives på flaske. Jeg er ved at vænne mig til at jeg ikke skal amme, selvom jeg har været så ked af det Det har altid været min store drøm og noget som ligger meget naturligt til mig.
Men historien har i jo fået, så det behøves jeg ikke at skrive igen

Jeg håber i alle har det godt. Jeg elsker også at se billeder af jeres dejlige maj-babyer og glæder mig rigtig meget til at se de sidste

Kram Filucca og Carina<3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kruse90

ja jeg vede forresten godt at hun har et vildt hår
Men hun ligner altså bare sin mor da hun var baby
Jeg havde fuldstændig samme frisurer. Hanekam og strit bagerst

Jeg kan umuligt lægge det ned, så snart det er tørst efter et bad, VUPTI og så stritter det igen hehe

Anmeld

28. maj 2012

Koen.

hvor er hun kær og ja hun har dælme meget hår allerede

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

Hehe, hun er da bare lækker med hanekam! Og hvor må det være fantastisk at kunne genkende sig selv i det lille menneske, men har båret under hjertet..

Det er da super træls, det med amningen.. Men godt det kun er for moderen!

Anmeld

29. maj 2012

Monis

Sikke en skøn sveske.

-Og ja sikke en fantastisk hårpragt. Hun kan snart få sløjfer og spænder i håret

Kan godt forstå, det er træls/hårdt/frustrerende at acceptere, at man ikke kan amme. Men på den anden side, må det være rart for din mand/kæreste, at han kan tage mere del i tingene, og at du har lidt mere fritid.

Men mand føler sig tit "overflødig" eller magtesløs, fordi han ikke lige har to babser med mad i. Jeg ville ønske, han også kunne få lov at made hende nogle gange

Anmeld

29. maj 2012

NNL

Hvor er hun altså bare skøn!!

Anmeld

29. maj 2012

JH12

Hvor er hun fin og skønt hår ..

Kunne forestille mig det er svært at acceptere at man ikke kan amme, men det må være dejligt for farmand, for så kan han være en større del af barnets første måneder, da han kan tage del i det ..

Anmeld

29. maj 2012

Camillee

hun er så fiin og er vildt med hendes hår søde 
... kan godt forstå hvordan du har dether er vi også gået på flaske  meen hun stor trives, hvilket er det aller-aller vigtigste, så det trøster jeg mig med <3

Anmeld

29. maj 2012

Majbrit

Kruse90 skriver:

ja jeg vede forresten godt at hun har et vildt hår
Men hun ligner altså bare sin mor da hun var baby
Jeg havde fuldstændig samme frisurer. Hanekam og strit bagerst

Jeg kan umuligt lægge det ned, så snart det er tørst efter et bad, VUPTI og så stritter det igen hehe

He he Hun har bare noget rigtig strit-hår, det er bare unikt for lille Filucca! :-) Total charmerende!

Anmeld

30. maj 2012

Kruse90

årrh tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.