Hverdagen starter igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Koen.

åååh piger jeg er spændt

I morgen starter far så småt op på arbejde igen, heldigvis korte dage denne uge og fri onsdag, meeen alligevel kræver det at jeg skal til og afsted med ungerne om morgenen!

i skal tage bussen ud med min datter i dagpleje hver morgen og hente igen om eftermiddagen, vi skal ud af dagen kl 7.00 er meget spændt på hvordan jeg lige får det spændt an, både med at hvis lillebror lige vil babse den som vi skal ud af døren, eller i bussen eller ja kunne blive ved

Men samtidig glæder jeg mig faktisk til at vi får en hverdag igang igen, til at prøve og "klare mig selv" med to unger lidt

Er i andre igang med "hverdagen" igen?

en spændt og nervøs Tanja som håber alt bare glider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

MariaJ

Uh, det lyder krævende med bustur med begge unger så tidligt om morgene. Håber I kommer godt i gang med rutinen . Her begynder hverdagen også så småt igen i morgen, når manden starter på arbejde igen. Planen er dog at han afleverer Johanna om morgenen, så for mig bliver det næsten bare nemmere, når jeg kun skal have baby hjemme om dagen. Til gengæld bliver det lidt af en forandring efter at vi alle har haft fri sammen i en måned. Samtidig glæder jeg mig lidt til ikke at skulle aktivere en toårig hver dag, så nu er der dømt barselsafslapning med barnevognsture, tv-serier og snusetid med baby i dagtimerne .

Anmeld

28. maj 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Uh, det lyder krævende med bustur med begge unger så tidligt om morgene. Håber I kommer godt i gang med rutinen . Her begynder hverdagen også så småt igen i morgen, når manden starter på arbejde igen. Planen er dog at han afleverer Johanna om morgenen, så for mig bliver det næsten bare nemmere, når jeg kun skal have baby hjemme om dagen. Til gengæld bliver det lidt af en forandring efter at vi alle har haft fri sammen i en måned. Samtidig glæder jeg mig lidt til ikke at skulle aktivere en toårig hver dag, så nu er der dømt barselsafslapning med barnevognsture, tv-serier og snusetid med baby i dagtimerne .

Jeg kunne helt sikkert godt undvære den bustur der, men det skal bare overståes så jeg os kan komme hjem og nyde dagen

Lyder dejligt din mand aflevere, total luksus og kan godt forstå du gæælæder dig til hun skal i institution igen, jeg synes det er hårdt bare de er hkemme i weekenden

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

Spændende hvordan det kommer til at gå! Det skal i helt sikkert nok finde ud af at klare!

Anmeld

29. maj 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

Spændende hvordan det kommer til at gå! Det skal i helt sikkert nok finde ud af at klare!

Det gik overraskende godt, lillebror blev babset lige inden vi tog afsted og sov så det meste af tiden indtil vi kom hjem igen

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

tanja. skriver:

Det gik overraskende godt, lillebror blev babset lige inden vi tog afsted og sov så det meste af tiden indtil vi kom hjem igen

Det lyder godt! Så er det bare det du skal gøre hver morgen!

Anmeld

29. maj 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

NNe

Det lyder godt! Så er det bare det du skal gøre hver morgen!

Nemlig

Anmeld

29. maj 2012

JH12

Puha det lyder som noget af en udfording med 2 børn og bus .. Men håber det går

Herhjemme starter farmand også på jobbet idag .. Nu må vi se hvor meget tid mor for til sig selv ..

Anmeld

29. maj 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Puha det lyder som noget af en udfording med 2 børn og bus .. Men håber det går

Herhjemme starter farmand også på jobbet idag .. Nu må vi se hvor meget tid mor for til sig selv ..

Det gik faktisk rigtig godt med at aflevere

Åh ja, tid til sug selv er ikke altid nemt og få, men det er med at udnytte de få øjeblikke man lige kan få

Anmeld

29. maj 2012

Camillee

Det skal du nok klare!   meeen ka godt se hvad du mener med bussen, den venter jo ikke på lillebror bliver færdig,

Her køre hverdagen på 3 uge, det er skønt og går over alt forventning,
Helt fantastisk, .. Det er faktisk meget nemmere uden Manden til at blande sig i vores rutiner  
hehe, Han arbejder normalt nat og hold da op det var svært at omstille sig til at ham sov hjemme, det er vildt hyggeligt at ligge og putte inden vi skulle sove, meen havde glemt at han snorker  haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.