Nyt hår - eller i hvert fald farve *S*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

Pia.

Diana... skriver:

Hvor er det bare flot. elsker lyst hård tør bare ikke prøve det selv.

Er det dine billeder i baggrunden?

Tak søde... Ja det er mine billeder i baggrunden - det er taget i min stue....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
PiaR skriver:

Ved ikke hvor mange af jer der husker at jeg sidste år sprang ud i en MEGET mørk hårfarve ...... Arrrrrr !!!! Det fik jeg svært ved at vende mig til .....

Nu er jeg blevet det helt modsatte igen - MEGET lys....

Før og efter billeder af mit hår...

Knus Pia, som keder sig lidt i sin pause og bare ville vise jer mit hår - hmmm Burde ordne vasketøj i stedet for... Nå Pyt !!!

Det ser sgu da godt ud

Anmeld

23. april 2009

lonemus

Julie R skriver:

Rigtig flot.. og er super misundelig påde flotte krøller..

Vildt flot, jeg syntes helt klart om det lyse

Har du ægte krøl?

Anmeld

23. april 2009

Cris

Det ser rigtigt godt ud, Pia! flot flot flot!

Men man kan ikke se dit ansigt, så man kan se det hele På billedet, hvor du har mørke håret, synes jeg også, at du ser dejligt ud. På et eller andet måde passede også godt på dig. Men nyd dit nyt hår! Jeg synes, at det er rigtigt sjovt, at tage til frisør salon. I Spanien går jeg meget tit, der koster 15 Euro at blivet klippet (med vask og styling bagefter) og det koster 7 eller 8 Euro at få det vasket og stylet. Der er rigtigt mange, der gør det, inden de går i byen, eller til date med en ny kæreste, eller faktisk også på jobsamtale! Eller bare for sjovt, når som helst. Jeg bliver så ked, at det er så dyrt at blive klippet i Kbh, 600kr!!!!! Puha! Så kan jeg ikke bare går der og hygge og får ordnet håret så tit...

Anmeld

23. april 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Taaak - får da helt røde kinder... det er mine helt egne krøller, fik sidst lavet krøller i håret i 1999 - 10 år siden, så mon ikke de er vokset ud så det må vist være mine egne.... - Havde ikke så mange krøller/fald som "ung"

tak for de søde ord...

Knus Pia...

Sjovt...jeg havde også helt glat hår inden jeg fik Jeppe og nu er det jo som dit...og farven er fin...blondiner er altså smukkest...

Anmeld

23. april 2009

Mor.sander

PiaR skriver:

Tak Søde.. Og tillykke med bryllupet... Håber I havde en fantastisk dejligt dag over på øen... Knus Pia.

Jamen takker søde.. Vi havde en fantastisk dag..

Anmeld

23. april 2009

DK

Jeg tønker måske at sådan et rødt hår ville være flot til dig. Ligesom Joan Ørting?

Anmeld

23. april 2009

ka li ja

det er skide flot til dig. er det dine egne krøller?
men hold op det ser små smadret ud....

Anmeld

23. april 2009

Pia.

lonemus skriver:

Vildt flot, jeg syntes helt klart om det lyse

Har du ægte krøl?

Jep jeg har ægte krøl... - eller det vil sige det har jeg fået i mine ældre år... - som ung måtte jeg betale mig fra det - men de sidste 10 år har jeg ikke fået lavet krøller...

Anmeld

23. april 2009

ka li ja

er krøllerne kommet efter du har fået børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.