Hjælp - hvad er det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.338 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Laura.

Hej alle baby-brugere...

Min datter har fået en masse små røde pletter på sine fødder og lidt på sine ben også.. jeg aner ikke hvad det er.. Jeg tænkte først at det kunne være varmeknopper, men så burde det da være på flere stader af kroppen eller hvad ? Hun har været en del udenfor de sidste par dage og kravlet rundt på græsplænen, men jeg ved selvfølgelig ikke om det kan have noget at sige.. Jeg håber måske nogen herinde har et bud ? Billede er vedlagt..

Pfh. tak
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Fines mor

Laura. skriver:

Hej alle baby-brugere...

Min datter har fået en masse små røde pletter på sine fødder og lidt på sine ben også.. jeg aner ikke hvad det er.. Jeg tænkte først at det kunne være varmeknopper, men så burde det da være på flere stader af kroppen eller hvad ? Hun har været en del udenfor de sidste par dage og kravlet rundt på græsplænen, men jeg ved selvfølgelig ikke om det kan have noget at sige.. Jeg håber måske nogen herinde har et bud ? Billede er vedlagt..

Pfh. tak

Måske soleksem?

Anmeld

28. maj 2012

Laura.

Fines mor skriver:

Måske soleksem?

Det kunne være et godt bud.. Jeg ved bare ikke om jeg skal få det undersøgt eller vente lidt og se om det ikke forsvinder... hun er ikke generet af det nemlig... :/

Anmeld

28. maj 2012

kekp

Laura. skriver:

Hej alle baby-brugere...

Pfh. tak

Jeg ville også sige soleksem. Tror at jeg ville se tiden an et par dage hvis hun ikke er generet af det 

Anmeld

28. maj 2012

Laura.

kekp skriver:

Jeg ville også sige soleksem. Tror at jeg ville se tiden an et par dage hvis hun ikke er generet af det 

Det vil jeg så gøre.. tak for hjælpen

Anmeld

28. maj 2012

minbaby

Min datter fik det samme da hun havde ligget i græsset og leget. HUn er 1½ år.

Søgte pånettet og fandt ud af at det er helt normalt for de små at reagere sådan på græsset. Især hvis det er rimeligt nyslået.

Det går væk igen inden for et døgn, hvis det ikke bliver provokeret af mere gsæsgang

Anmeld

28. maj 2012

Laura.

minbaby skriver:

Min datter fik det samme da hun havde ligget i græsset og leget. HUn er 1½ år.

Søgte pånettet og fandt ud af at det er helt normalt for de små at reagere sådan på græsset. Især hvis det er rimeligt nyslået.

Det går væk igen inden for et døgn, hvis det ikke bliver provokeret af mere gsæsgang

Mange tak for dit svar. Det blev jeg glad for at læse.
Vores græs er nemlig nyslået og havde også en mistanke til at det kunne være græsset, da hun kun har de røse pletter/knopper på fødderne og lidt på benene.. Jeg venter lige nogle dage og ser om det ikke skulle forsvinde af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.