Erfaringer med sex.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Guldimaven skriver:

Jamen det er det garanteret også..  Men det skader jo ikke at prøve.

Nej, det har du helt ret i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

mille25

Guldimaven skriver:

Ja, jeg ved godt at baby kommer når baby er klar og man ikke kan gøre noget for at sætte det igang selv..  Men jeg vil alligevel lige spørge om noget..  

Hvis nogle af jer, har erfaringer med sex og fødsel.. Så sig lige til..

overvejer at prøve sex meget, selvom vi ikke har været gode venner gennem hele graviditeten.. Altså mig og sex 

Hej.
Vi havde sex og 3 timer efter gik vandet. Så det virkede for os.

Anmeld

29. maj 2012

Zelinasmor

Skrøne eller ej. Det hjalp her  Jeg fik veer 5 timer efter. Var 38+3

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

xoxotasha skriver:

Skrøne eller ej. Det hjalp her  Jeg fik veer 5 timer efter. Var 38+3

ihh det lyder godt..  Jeg fik igår, inden sengetid.. Og hele natten igennem har jeg haft milde mens smerter og de er ikke væk her til morgen.. Så sidder med sådan en murren i lend og mave. Spændende..

Anmeld

29. maj 2012

MissTas

Guldimaven skriver:

Ja, jeg ved godt at baby kommer når baby er klar og man ikke kan gøre noget for at sætte det igang selv..  Men jeg vil alligevel lige spørge om noget..  

Hvis nogle af jer, har erfaringer med sex og fødsel.. Så sig lige til..

overvejer at prøve sex meget, selvom vi ikke har været gode venner gennem hele graviditeten.. Altså mig og sex 

går fødslen i gang efter sex, så ville fødslen være gået i gang af sig selv alligevel.. sex kan kun fremprovokere det lidt HVIS fødslen alligevel næsten er i gang men held og lykke

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

MissTas skriver:

går fødslen i gang efter sex, så ville fødslen være gået i gang af sig selv alligevel.. sex kan kun fremprovokere det lidt HVIS fødslen alligevel næsten er i gang men held og lykke

ja, men så er det da også godt nok lige at få hjulpet den lidt på vej..

Anmeld

29. maj 2012

MissTas

Guldimaven skriver:

ja, men så er det da også godt nok lige at få hjulpet den lidt på vej..

helt sikkert her hjalp det bare ikke overhovedet

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

MissTas skriver:

helt sikkert her hjalp det bare ikke overhovedet

Hehe, jeg ved ikke om det gør her.. Men fik endelig taget mig sammen, så igår lige inden sengetid fik jeg en omgang.. Så nu er jeg gået fra ingen tegn at have, til at have murren i lend og underliv..  hvad det så skal betyde aner jeg ikke..

Anmeld

29. maj 2012

MissTas

Guldimaven skriver:

Hehe, jeg ved ikke om det gør her.. Men fik endelig taget mig sammen, så igår lige inden sengetid fik jeg en omgang.. Så nu er jeg gået fra ingen tegn at have, til at have murren i lend og underliv..  hvad det så skal betyde aner jeg ikke..

vi krydser fingre

Anmeld

29. maj 2012

Zelinasmor

Guldimaven skriver:

ihh det lyder godt..  Jeg fik igår, inden sengetid.. Og hele natten igennem har jeg haft milde mens smerter og de er ikke væk her til morgen.. Så sidder med sådan en murren i lend og mave. Spændende..

Uhh!  for at det snart udvikler sig til lidt mere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.