Opkast - får den lille næring nok? (7+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

19-82

Har kastet op i et døgn og kan intet holde i mig og tænker på den lille spire i maven - grund til bekymring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Sakris

Et foster tager det den skal bruge. Så det skal du ikke være bange for!

Mener også det er derfor at man kan være så træt i graviditeten. Man skal jo lige have lidt ekstra energi til kroppen, når babyen selv hapser det den skal bruge!

Anmeld

28. maj 2012

-Sigrid-

19-82 skriver:

Har kastet op i et døgn og kan intet holde i mig og tænker på den lille spire i maven - grund til bekymring?

Jeg kastede op mange gange hver dag (2-25) fra uge 10-34, og min baby kom ud og vejede 4500 ^^ Du skal SLET ikke være bange i den dur

Anmeld

28. maj 2012

19-82

Nej, det har jeg jo også selv tænkt - man vil vel altid bare gerne høre det fra andre :-)

Tror det er roskildesyge frem for graviditets-opkastninger, da jeg også har feber osv.

Anmeld

28. maj 2012

Camilla30

Du skal sørge for at drikke rigeligt med vand - mad kan både du og lille spire undvære længe, men væske har I begge stort brug for, særligt når der er så varmt, jeg har selv kastet rigtig meget op i graviditeten og flere gange har det været på tale at jeg skulle i ambulant behandling med drop pga. væsketab, du skal holde øje med om du tisser og hvor meget, hvis du tisser meget lidt eller din urinladning helt ophører skal du reagere på det og kontakte din læge Når det er sagt er jeg enig med de andre indlæg og mener ikke du som udgangspunkt skal bekymre dig. Håber snart bræksygen går over og jeg føler med dig

Anmeld

28. maj 2012

Laulund87

19-82 skriver:

Nej, det har jeg jo også selv tænkt - man vil vel altid bare gerne høre det fra andre :-)

Tror det er roskildesyge frem for graviditets-opkastninger, da jeg også har feber osv.

Altså det er rigtigt nok at babyen tager det den skal bruge, MEN hvis det fortsætter skal du nok kontakte lægen.

Jeg fik det samme at vide, men babyen kan jo ikke tage noget der ikke er der Så efter flere uger med opkast, fik jeg lagt drop og fik proteindrik..

Håber dit hurtigt går over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.