22+3 og bløder??:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Moar2012

Har ingen smerter og det bløder kun lidt.. Har trusseindlæg på og det kan tage det..

Ville i ringe til fg eller ville i bare se tiden an??

Har båret på min datter på 2 år tror selv det kan være derfo men det er første gang i den e graviditet jeg bløder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tror ikke du skal tænke videre over det. Mange kvinder bløder i deres graviditet.

MEN... Hvis det går dig meget på og du slet ikke kan finde ro omkring det, så synes jeg du skal ringe til FG

Anmeld

28. maj 2012

Darling<3

Synes du skal ringe til FG og høre hvordan du skal opholde dig

Anmeld

28. maj 2012

frk andreasen

Moar2012 skriver:

Har ingen smerter og det bløder kun lidt.. Har trusseindlæg på og det kan tage det..

Ville i ringe til fg eller ville i bare se tiden an??

Har båret på min datter på 2 år tror selv det kan være derfo men det er første gang i den e graviditet jeg bløder..

hmm kan fortælle dig at i min sidste graviditet blødte jeg meget. i 5 0 6 mdr bla fordi jeg løftede for meget. havde tørre slimhinder og min moderkage var foranliggende så den rev sig lidt løs et par gange.. havde ingen smerter men hver gang jeg overanstrengte mig og kom til at løfte noget tungt så blødte jeg. og det kunne være ligesom en hel mens. men jeg mærkede liv normalt så var ik bekymret.. fik nogle ekstra scanninger som jo bare var dejligt

men jeg ringede til fg med det samme hver gang heller engang for meget

knus tanja 10+6

Anmeld

28. maj 2012

Moar2012

Er ikke vildt bekømret så venter og ser om der kommer mere inden jeg ringer.. Mærker fint liv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.