Hjemmetræningsdvd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. april 2009

lonemus

Jer der træner hjemme på stuegulvet, hvilke træningsvideoer har I - og hvilke syntes I super godt om??

Jeg har nogle med Charlotte BIrcow, men kunne godt tænke mig lidt variation, da man godt kan blive træt af at høre på Charlotte Bircow i længden

Lone - som skal igang med træningen igen. Har nu tabt 1,1 kilo siden lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Pia.

lonemus skriver:

Jer der træner hjemme på stuegulvet, hvilke træningsvideoer har I - og hvilke syntes I super godt om??

Jeg har nogle med Charlotte BIrcow, men kunne godt tænke mig lidt variation, da man godt kan blive træt af at høre på Charlotte Bircow i længden

Lone - som skal igang med træningen igen. Har nu tabt 1,1 kilo siden lørdag

FLOT Lone...

Jeg har min wii fit og kan kun tale varmt om den - den giver bare sved på panden og resten af kroppen...
Meget efektivt det vil jeg sige.... - så det er mit bud... kræver selvfølgelig man også har en Wii....

Anmeld

23. april 2009

Mira0911

PiaR skriver:

FLOT Lone...

Jeg har min wii fit og kan kun tale varmt om den - den giver bare sved på panden og resten af kroppen...
Meget efektivt det vil jeg sige.... - så det er mit bud... kræver selvfølgelig man også har en Wii....

Uhh.. vil os have fat i en Wii...

Anmeld

23. april 2009

Lone Jakobsen

træner hjemme..... men uden video.
bare lidt god musik på anlægget og så går det derudaf
har simpelthen lavet mit eget trænings program som jeg så stille tilføjer nye øvelser til. men kan godt forstå du bliver træt af den samme video.

Anmeld

23. april 2009

Guldet

Ja jeg vil også ha en wii........
men hvor er de billigst henne??

Anmeld

23. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, wii fit anbefales også kraftigt herfra. Det gode er at man her er sikker på at man laver øvelserne rigtigt, for hvis man ikke gør, skal ens "personlige træner" nok fortælle en det.

Ellers findes der også nogle Pilates DVDer som også er rigtig gode (og billigere end wii fit)

Anmeld

23. april 2009

lonemus

PiaR skriver:

FLOT Lone...

Ja, jeg har godt hørt om wii fit, men vi har netop solgt vores wii consul, da vi aldrig brugte den.
Så jeg vil helst i gang med dvd'erne

Lone

Anmeld

23. april 2009

DK

Jeg har en gammel gammel video med charlotte birkow. Det er hendes aller føste fitness video, og er nok 25 år gammel. Men kanon! Det er så griner at se dem stå der i deres g-strengs gym.dragter med leggins under til "det nyeste hit musik" (fra 1980 eller noget).

Jeg køber nye af og til, men jeg vender altid tilbage til den. Den er sjov, og øvelserne er gode, og det er ikke så hårdt at jeg er ved at dø, så jeg gider godt lave det igen.

Anmeld

23. april 2009

lonemus

DK skriver:

Jeg har en gammel gammel video med charlotte birkow. Det er hendes aller føste fitness video, og er nok 25 år gammel. Men kanon! Det er så griner at se dem stå der i deres g-strengs gym.dragter med leggins under til "det nyeste hit musik" (fra 1980 eller noget).

Jeg køber nye af og til, men jeg vender altid tilbage til den. Den er sjov, og øvelserne er gode, og det er ikke så hårdt at jeg er ved at dø, så jeg gider godt lave det igen.

Okay, er det den der hedder Aerobic 1 eller 2??

Lige nu har jeg Optimal Fedtforbrænding..det er den jeg mest kan holde ud

Anmeld

30. april 2009

DK

lonemus skriver:

Okay, er det den der hedder Aerobic 1 eller 2??

Lige nu har jeg Optimal Fedtforbrænding..det er den jeg mest kan holde ud

Det var den optimal fedtforbrænding. Den hvor det kun er 4 mdr. efter hun har født.

Der er desværre sket det frygtelige at videoen er gået i stykker, så alle de gode gamle VHS bånd er smidt på loftet. Savner sådan min gamle video, men kæresten påstår det er et dødt medie, som vi ikke skal bruge flere penge på, nu hvor vi kan få Blu-ray til PS3´eren Jeg kan slet ikke forstå hvad han mener. VHS et dødt medie. Altså come on!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.