Hvad skal jeg give for en barnepige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Muzs

Jeg har besluttet mig for at få en barnepige til at hente Nilas i vuggestuen en dag om uge da jeg kommer sent hjem.

Meningen er at hun skal hente ham og være ved ham ca en times tid til jeg kommer fra arbejde, men hvad skal hun have i "løn"?

Hun er 17 og på gymnasiet. Nilas er en nem lille dreng som er glad og ikke kræver det vilde hvis bare der er en som gider lege med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Sildefisk

75 kr 

Anmeld

28. maj 2012

MelikkazMoar

Muzs skriver:

Jeg har besluttet mig for at få en barnepige til at hente Nilas i vuggestuen en dag om uge da jeg kommer sent hjem.

Meningen er at hun skal hente ham og være ved ham ca en times tid til jeg kommer fra arbejde, men hvad skal hun have i "løn"?

Hun er 17 og på gymnasiet. Nilas er en nem lille dreng som er glad og ikke kræver det vilde hvis bare der er en som gider lege med ham.

orh det ved jeg ik. men tænker der er lidt at snakke om hvad du forventer og hvad hun kan tilbyde, og så blive enige om en 'løn'

Anmeld

28. maj 2012

BellaCiinea

Muzs skriver:

Det er meget forskelligt hva man giver.. Jeg snakkede med dem jeg sku være barnepige for. Og så fandt vi sammen frem til et passende beløb. Jeg var dengang 15 år, og mener jeg fik 50-60kr./timen

Anmeld

28. maj 2012

liwsmor

Muzs skriver:

Den gang jeg var ung fik 50 kr men i dag vil de flest have 75 kr det ikke billigt at have barnepiger mere

Anmeld

28. maj 2012

De3Guldklumper

Vi giver 50 kr i timen. Vores bp er 15 år - henter vores 2 unger og er sammen med dem i 2 - 2.5 time hver mandag.

Hun giver den lidt eftermiddagsmad og ellers leger de bare.

Anmeld

28. maj 2012

Muzs

liwsmor skriver:

Den gang jeg var ung fik 50 kr men i dag vil de flest have 75 kr det ikke billigt at have barnepiger mere

Nej billigt er det godt nok ikke 

Anmeld

28. maj 2012

Muzs

Pylle3 skriver:

Vi giver 50 kr i timen. Vores bp er 15 år - henter vores 2 unger og er sammen med dem i 2 - 2.5 time hver mandag.

Hun giver den lidt eftermiddagsmad og ellers leger de bare.

Jeg havde også tænkt på 50 kr i timen, men måske jeg skal spørge hvad hun selv regner med at få

Anmeld

28. maj 2012

Muzs

MelikkazMoar skriver:

orh det ved jeg ik. men tænker der er lidt at snakke om hvad du forventer og hvad hun kan tilbyde, og så blive enige om en 'løn'

Det har du ret i. 

Det er bare tit et ret akavet emne at snakke om, men man kan jo lige så godt få det gjort så det er ovre 

Anmeld

28. maj 2012

MelikkazMoar

Muzs skriver:

Det har du ret i. 

Det er bare tit et ret akavet emne at snakke om, men man kan jo lige så godt få det gjort så det er ovre 

ja, personligt synes jeg 50,- lyder lidt underligt..  men det er nok bare mig

jeg ville synes 100,- pr. gang om det er 1 time eller halvanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.