Øv scanning (4+2)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Helloo

Hej piger!

Begyndte jo at bløde igår, og få smerter. Kom idag til lægevagten, og videre til scanning. På scanningen kunne man intet se endnu grundet det er så tidligt så vi blev enige om at jeg fik taget blodprøve idag, og onsdag, også kunne jeg ringre torsdag for at høre hvornår jeg skulle scannes igen for det var med 110% sikkerhed at jeg skulle det.. De kunne desværre ikke be -  eller afkræfte om det er en graviditet udenfor. Så vi  alt hvad vi kan. 

Tror heller jeg må stoppe på arbejdet, for begyndte at bløde efter jeg havde båret på 10 tunge ølkasser (altså fyldte)... 

Så nu er kæreten og steddatteren taget ned til hans far og grille. Og jeg stener på sofaen selvom jeg egentlig ikke bløder mere.. Blødte kun tilsvarende en 2 krone.. Årh hvor må svigerfar være skuffet. ævæv

Synes bare alt er frusfor mistede jo d19/4 i uge 8.. 

Alt jeg ønsker jeg jo bare en dejlig, sund, og livlig spire 

Kraaam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Chili

Louise17 skriver:

Hej piger!

Begyndte jo at bløde igår, og få smerter. Kom idag til lægevagten, og videre til scanning. På scanningen kunne man intet se endnu grundet det er så tidligt så vi blev enige om at jeg fik taget blodprøve idag, og onsdag, også kunne jeg ringre torsdag for at høre hvornår jeg skulle scannes igen for det var med 110% sikkerhed at jeg skulle det.. De kunne desværre ikke be -  eller afkræfte om det er en graviditet udenfor. Så vi  alt hvad vi kan. 

Tror heller jeg må stoppe på arbejdet, for begyndte at bløde efter jeg havde båret på 10 tunge ølkasser (altså fyldte)... 

Så nu er kæreten og steddatteren taget ned til hans far og grille. Og jeg stener på sofaen selvom jeg egentlig ikke bløder mere.. Blødte kun tilsvarende en 2 krone.. Årh hvor må svigerfar være skuffet. ævæv

Kraaam

Jeg håber tallene og kommende scanning kommer til at se godt ud for dig

Jeg mistede også i første graviditet, det fandt vi bare først ud af ved NF, så jeg var så nervøs da jeg blev gravid igen  Men jeg er 19+2 i dag, og skal til MD på fredag  

Held og lykke

Anmeld

28. maj 2012

Helloo

Chili skriver:

Jeg håber tallene og kommende scanning kommer til at se godt ud for dig

Jeg mistede også i første graviditet, det fandt vi bare først ud af ved NF, så jeg var så nervøs da jeg blev gravid igen  Men jeg er 19+2 i dag, og skal til MD på fredag  

Held og lykke

Det lyder da deeeejligt med sådan en  dejligt solstråle historie 

Er skide hammerende bange, bare tanken om at tabe igen

Tør ikke at gå på arbejde før jeg har snakket med lægen imorgen. Begyndte jo at bløde og få ondt efter jeg havde sløbt på tunge kasser. Men nogle er måske bare mere skrøbelige end andre 

Og ja tallene skal se godt ud, for for det hurtige svar 

Anmeld

28. maj 2012

Chili

Louise17 skriver:

Det lyder da deeeejligt med sådan en  dejligt solstråle historie 

Er skide hammerende bange, bare tanken om at tabe igen

Tør ikke at gå på arbejde før jeg har snakket med lægen imorgen. Begyndte jo at bløde og få ondt efter jeg havde sløbt på tunge kasser. Men nogle er måske bare mere skrøbelige end andre 

Og ja tallene skal se godt ud, for for det hurtige svar 

Ja, men det er i hvert fald ikke særlig smart at løfte så meget

Så endten må du jo bare være sygemeldt, eller forklare chefen du skal have skåne jobs

Anmeld

28. maj 2012

Helloo

Chili skriver:

Ja, men det er i hvert fald ikke særlig smart at løfte så meget

Så endten må du jo bare være sygemeldt, eller forklare chefen du skal have skåne jobs

Heh ja problemet er bare at min lænd er skæv grundet graviditeten, så kan kunne sidde en halv time (højest) af gangen. Skal begynde til fysse her i næste uge reger jeg med. Pyyyh der er da ikke andet en problemer hah 

Anmeld

28. maj 2012

Chili

Louise17 skriver:

Heh ja problemet er bare at min lænd er skæv grundet graviditeten, så kan kunne sidde en halv time (højest) af gangen. Skal begynde til fysse her i næste uge reger jeg med. Pyyyh der er da ikke andet en problemer hah 

Det kan jeg godt se  

Men ligemeget skal det nok gå godt

Ved godt det er lidt hårdt at sige, men det sagde en JM til mig da vi fandt ud af første graviditet var gået til grunde, "heldigvis er du ung, og har massere tid". Det er også rigtigt, men når man ønsker det så meget, vil man gerne have det lykkes  

En anden tanke der hjalp mig var, at der er en grund til graviditeten går til grunde, da der højst sandsynligt er noget galt med barnet, og det ville jo heller ikke være rart  

Anmeld

28. maj 2012

Helloo

Heeh jaa godt man ikke er 40 tænker jeg bare 

Desværre var bebs sund og rask sidst men en blodansamlig tog det med i faldet.. Øv! 

Nu skal denne her bebs bare blive, også om jeg skal ligge ned 24/7 for at holde på det. !

Nu vil jeg altså være moar .

Anmeld

28. maj 2012

Chili

Louise17 skriver:

Heeh jaa godt man ikke er 40 tænker jeg bare 

Desværre var bebs sund og rask sidst men en blodansamlig tog det med i faldet.. Øv! 

Nu skal denne her bebs bare blive, også om jeg skal ligge ned 24/7 for at holde på det. !

Nu vil jeg altså være moar .

Det kan jeg godt forstå  

Jeg glæder mig også helt vildt

Anmeld

28. maj 2012

Tanjadamgaard

Louise17 skriver:

Hej piger!

Kraaam

Ih, jeg håber det hele går som det skal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.