Børn med til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Asti83

Jeg er nu i 14. uge og selvom vi så hjerteblink til NF i sidste uge vil jeg gerne have en scanning mere her i uge 16 - jeg over vejer at tage mine to store børn med ( 6 og 8)  - men kom så til at tænke på . hvad nu hvis det er ikke er liv? 

Ville i turde tage chancen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

caronca

Hejsa

Da jeg var gravid sidste gang var mine de 2 store 6 og 8 år, og vi valgte først at tage dem med til den scanning, som de vist kalder scanning for misdannelser, tror det var omkring uge 19-20...

Det var en stor oplevelse for dem, og vi var glade for vi tog dem med, men vi var også af den overbevisning, at de først skulle med der, da vi var mere sikre på at alt var i orden.

Jeg har selv lige fået en rigtig dårlig besked mht. nakkefoldscanning her i uge 13 (venter mit 4. barn) og er SÅ glad for vi ikke tog de store med denne gang. Vi havde faktisk snakket om det, da de var det større og havde da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig et dårligt resultat. Men hvor er jeg glad for at min mand sagde NEJ, og mente vi skulle vente. Så vi sparede dem for den oplevelse.

Håber du kan bruge mit svar til noget.

vh.

Caronca (termin 12-12-12)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.