Hvilken type baby har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

KakaoDrik

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Clisolka

KakaoDrik skriver:

Tag testen her

http://www.morsbaby.net/baby.htm

Isabella har været englebabyen hele vejen igennem - flest a'er 

Anmeld

28. maj 2012

vitapigen

Mønster baby her

Anmeld

28. maj 2012

Kløver

Haha den siger

Mønsterbabyen:

Det er vores forudsigelige baby og derfor er han egentlig ret let at have med at gøre. Mange mønsterbabyer er i rytme, så der er ikke mange overraskelser i løbet af dagen. Han når alle hans udviklingstrin lige efter bogen og sover sikkert igennem om natten når han er godt tre måneder. Ruller når han er fem måneder og sidder når han er seks måneder. Vækstspurterne tager han også lige efter bogen og allerede når han kun er en uge gammel kan han godt ligge vågen for sig selv i kort tid uden at græde.
De er ikke svære at få til at sove og smiler gerne tilbage hvis man smiler til dem.

men det er hun nu ikke, passer kun delvist da... men nu e rhun også kun 6 uger, så var lidt svært at svare på de fleste spørgsmål, som henvender sig til større babyer

Anmeld

28. maj 2012

4kløver

Mønsterbaby. Havde flest b et par stykker i c han græder vis folk snakker med ham og jeg ikke lige er til at se, lidt øv da mormor og moster så gerne vil holde ham.

Anmeld

28. maj 2012

Henriette Aaby

Herhjemme har vi en blanding af engle- og mønsterbaby

Anmeld

28. maj 2012

-Sigrid-

Hehe testen siger B men på skrift minder hun mest om engel <3

Anmeld

28. maj 2012

chael

Jeg har en mønster baby han sov dog ikke igennem da han var 3 mdr, for det gjorde han allerede fra han var 3 uger

Har flest b'er, men også en del a'er, så han er nok en god blanding af dem jeg kan ihvertfald overhovedet ikke klage

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.