fortæl det til min mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2009

pluto7

hej hej

om en uge kommer min mor hjem fra en tur i kbh og der har vi planlagt at hun skal have at vide at hun skal være mormor. da vi i 5 år har bøvlet med barnløshed og egentlig helt havde droppet det med at skulle blive forældre, så regner hun heller ikke med nogensinde at blive mormor ( jeg er enebarn) så nu skal vi have en sjov og sød måde at fortælle hende det på.. nogen gode ideer ?
venlig hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Lusi

Først og fremmest tillykke

Hmm er måske lidt plat, men her er da nogle idéer.

Bare sige "hej mormor" når i ser hende.
Eller hvis du har en gammel t-shirt eller din mand har, så skriv "jeg skal være mor/ far!
og se hvor længe der går før hun opdager det.
Ved man kan købe dem til børn med teksten "jeg skal være storesøster/ bror og kender en der har haft brugt den metode, som de da fik meget sjov ud af, men da i jo så ingen børn har, må i jo selv stå model

Håber ihvertfald i finder en god idé..

Anmeld

23. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil gengive vores plan, som ellers står herinde et sted:

Give hende en fint indpakket gave som indeholder en sut. Ved sutten er fastgjort en lille seddel med din terminsdato på med et silkebånd- så kan hun selv regne den ud

Anmeld

23. april 2009

Guldet

Hvis du er så langt henne, at du har været til din første scanning og har fået billeder, kan du evt. ligge et scanningsbillede imellem en stak billeder..så bliver hun nok overrasket når hun kommer til det billede! hihi..

jeg lavede en ordrebus til mine forældre, hvor der stod : til jul kommer storken forbi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.