Fårk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

FÅRK...

Har en datter på 4 mdr. Har haft mens to gange og skulle 3.gang være kommet i lørdags, men er ikke kommet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

FÅRK...

Har en datter på 4 mdr. Har haft mens to gange og skulle 3.gang være kommet i lørdags, men er ikke kommet???

Prøv at tage en test

Hvis du har haft ubeskyttet sex, kan du jo være gravid..

Men det er også meget normalt at ens mens er lidt uregelmæssig i starten

Min søn er knap 12 uger, og jeg har endnu ikke fået min mens..

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi har ikke brugt beskyttelse, men stået af i roskilde, som jo ingen garanti er. Må teste næste gang jeg skal tisse.

Og den kan SAGTENS være uregelmæssig. Ingen tvivl om det.

Men har bare haft så ondt i underlivet igår og idag også kom jeg jo til at tænke på at jeg skulle da have have haft mens.. ALtså ikke mens ondt, men sådan, rigtig ondt i den ene side..

Anmeld

28. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Vi har ikke brugt beskyttelse, men stået af i roskilde, som jo ingen garanti er. Må teste næste gang jeg skal tisse.

Og den kan SAGTENS være uregelmæssig. Ingen tvivl om det.

Men har bare haft så ondt i underlivet igår og idag også kom jeg jo til at tænke på at jeg skulle da have have haft mens.. ALtså ikke mens ondt, men sådan, rigtig ondt i den ene side..

Så kan det da heller ikke komme som den største overraskelse hvis du er blevet gravid

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Nej bestemt ikke Men min mand har meget dårlig sædkvalitet, så vi var / er lidt naive og tænkte at det sker jo ikke liiiige bare sådan..

Det var også mere ment som FÅRK tænk hbvis det er - det ville da være fantastisk, hehe..

Anmeld

28. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Nej bestemt ikke Men min mand har meget dårlig sædkvalitet, så vi var / er lidt naive og tænkte at det sker jo ikke liiiige bare sådan..

Det var også mere ment som FÅRK tænk hbvis det er - det ville da være fantastisk, hehe..

Nåårh, så misforstod jeg dig bare

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Nåårh, så misforstod jeg dig bare

Det kunne den da også, når jeg læser den her anden gang Tror nu ikke på der er noget, men altså...

Var til scanning om alt var fint for 7 dage siden og han sagde bare der var ægløsning på vej?? Det kan jeg da ikke. SÅ har jeg haft ægløsning over 3 uger siden min sidste mens.. Nu jeg faktisk forvirret haha

Anmeld

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Teeeest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.