Jeg bløder!!!!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Helloo

Uha piger jeg er skide bange.. Begyndte igår (er ca 4+1) at bløde.. Var på arbejde (arbejder i butik) også skulle jeg tage øl flasker fra båndet i ølkasser også en bære det en meter hen, også stable det. Efter jeg havde gjort det ved omkring 10 kasser begyndte jeg at få ondt i understellelt... Jeg går på toilet og har blødt tilsvarende en 2 krone.. Går i panik med masser af smerter, og får lov at komme hjem.. Nu har jeg lagt ned siden igår, og har virkelig ondt i ventre side.. Er bange for at det er en graviditet udenfor livmoderen.. Det er stoppet 110% Og jeg har kun ondt nu,. blødte kun det i underbukserne. Ikk mere 

Hvad skal jeg forholde mig til? Havde en SA i uge 8 den 19/4 

Hjælp !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Nattøs

Louise17 skriver:

Uha piger jeg er skide bange.. Begyndte igår (er ca 4+1) at bløde.. Var på arbejde (arbejder i butik) også skulle jeg tage øl flasker fra båndet i ølkasser også en bære det en meter hen, også stable det. Efter jeg havde gjort det ved omkring 10 kasser begyndte jeg at få ondt i understellelt... Jeg går på toilet og har blødt tilsvarende en 2 krone.. Går i panik med masser af smerter, og får lov at komme hjem.. Nu har jeg lagt ned siden igår, og har virkelig ondt i ventre side.. Er bange for at det er en graviditet udenfor livmoderen.. Det er stoppet 110% Og jeg har kun ondt nu,. blødte kun det i underbukserne. Ikk mere 

Hjælp !!

Puha den er svær. Men tag den med ro også tag en test mere i løbet af nogle dage. 

Anmeld

28. maj 2012

chael

Louise17 skriver:

Hjælp !!

Ring til vagtlægen. Han kan måske henvise dig til en scanning. En graviditet uden for livmoderen er meget alvorligt!!

Så jeg ville da ringe, hvis jeg var bange for det!

*C

Anmeld

28. maj 2012

Helloo

Men skal man ikke være længere henne for at kunne se noget? er jo kun 4+2 maks idag 

Anmeld

28. maj 2012

pussekat

Louise17 skriver:

Men skal man ikke være længere henne for at kunne se noget? er jo kun 4+2 maks idag 

hejsa

de kan ikke se når før du er ca 7 uge hende men prøve ar ring og høre vis det er undet for livmorgen tro jeg de kan se et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.