ideer til hjemme lavet bryllups indbydelse, bordkort og pynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.355 visninger
12 svar
1 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

mig og kæresten har besluttet at begynde at spare sammen til vi skal giftes

dog er der ikke nogen der må vide det før indbydelserne kommer ud, det er derfor jeg er anonym

og da jeg godt vil lave alle indbydelser, bordkort ovs. selv vil jeg så småt begynde på det nu

så jeg ville hører om jeg måtte se jeres så jeg evt kunne få nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Julieklok

Hej :-)

Vi skal gites her den 7/7-2012 - Det nærmer sig jo :-)

Vi laver det hele selv - men er ikke til pusse nusse sløjfer og klippe klistre... så fandt vi vores redning :-) VISTAPRINT.DK... Du kan lave det til helt dit eget og det er forholdsvis billigt - Du får kuverter med i prisen også!

Som bordkort har jeg og mine 3 veninder en aften siddet og leget med perler :-) Vi har lavet hjerteformede perleplader, og så har jeg bare klippet et firkantet stykke hvidt pap ud med en takket saks og har lavet et hjerte i toppen og så puttet forskellige stykker garn i bordkortet og perlepladen - Det bliver farvestrålende og ikke set før :-)

Som pynt på bordet skal vi have forskellige vaser, glas og konservesdåser med bånd rundt om og med  forskellige blomster i og lysestager samt syltetøjsglas med fyrfadslys og sterinlys i.

Vi skal lave levendelys udenfor, fakler og så laver jeg vimpler i forskelligt farvet stof  til både inde og ude.

Det skal være farverigt, hyggeligt og ikke for pussenusset.

Måske du kan bruge nogle af vores ideer ??? Go' forberedelse

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Julieklok skriver:

Hej :-)

Vi skal gites her den 7/7-2012 - Det nærmer sig jo :-)

Vi laver det hele selv - men er ikke til pusse nusse sløjfer og klippe klistre... så fandt vi vores redning :-) VISTAPRINT.DK... Du kan lave det til helt dit eget og det er forholdsvis billigt - Du får kuverter med i prisen også!

Som bordkort har jeg og mine 3 veninder en aften siddet og leget med perler :-) Vi har lavet hjerteformede perleplader, og så har jeg bare klippet et firkantet stykke hvidt pap ud med en takket saks og har lavet et hjerte i toppen og så puttet forskellige stykker garn i bordkortet og perlepladen - Det bliver farvestrålende og ikke set før :-)

Som pynt på bordet skal vi have forskellige vaser, glas og konservesdåser med bånd rundt om og med  forskellige blomster i og lysestager samt syltetøjsglas med fyrfadslys og sterinlys i.

Vi skal lave levendelys udenfor, fakler og så laver jeg vimpler i forskelligt farvet stof  til både inde og ude.

Det skal være farverigt, hyggeligt og ikke for pussenusset.

Måske du kan bruge nogle af vores ideer ??? Go' forberedelse

mange tak for svar. jeg har været inde på vistaprint men jeg kunne godt tænke at lave det helt selv ud af pap og parpir osv

Anmeld

28. maj 2012

Wish

Anonym skriver:

mig og kæresten har besluttet at begynde at spare sammen til vi skal giftes

dog er der ikke nogen der må vide det før indbydelserne kommer ud, det er derfor jeg er anonym

og da jeg godt vil lave alle indbydelser, bordkort ovs. selv vil jeg så småt begynde på det nu

så jeg ville hører om jeg måtte se jeres så jeg evt kunne få nogen ideer?

Hej

Vi skal giftes d. 1 sep. og min mor og jeg har selv lavet invitationerne - manden var også lidt med hehe men mest da der kun skulle limes  

Vi har selv købt pap, og klippet det i kortenes størrelser, og foldet dem, der efter klippet hjerter ud i nogle meget gamle bøger, også klippet hjerter ud i nogle nye karklude- billige fra jysk, også har vi klippet en dækserviet i stykker også billig - fra jysk alt sammen var meget billigt, tror seriøst ikke vi har brugt mere end 50,- på at lave invitationerne? .. det dyreste var at sende dem, men vi har så uddelt de fleste Også er det bare limet med limstift og limpistol, også er der blevet lavet et tryk i baggrunden med akryl maling - min mor lavede selv modellerne-

har vedhæftet billeder

Glæder mig til at se hvordan jeres bliver .. 

(skal lige siges, at billederne er fra den første vi lavede, altså den til min mor og far  - så der er små fejl)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Wish skriver:

Hej

Vi skal giftes d. 1 sep. og min mor og jeg har selv lavet invitationerne - manden var også lidt med hehe men mest da der kun skulle limes  

Vi har selv købt pap, og klippet det i kortenes størrelser, og foldet dem, der efter klippet hjerter ud i nogle meget gamle bøger, også klippet hjerter ud i nogle nye karklude- billige fra jysk, også har vi klippet en dækserviet i stykker også billig - fra jysk alt sammen var meget billigt, tror seriøst ikke vi har brugt mere end 50,- på at lave invitationerne? .. det dyreste var at sende dem, men vi har så uddelt de fleste Også er det bare limet med limstift og limpistol, også er der blevet lavet et tryk i baggrunden med akryl maling - min mor lavede selv modellerne-

har vedhæftet billeder

Glæder mig til at se hvordan jeres bliver .. 

(skal lige siges, at billederne er fra den første vi lavede, altså den til min mor og far  - så der er små fejl)

de er da blevet meget pæne

håber der er flere der vil lægge billeder ud

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

opper den lige

Anmeld

6. juni 2012

hmg86

Her er vores.. det tog sin tid, men blev faktisk ret glad for dem..

Først vores invitationer - der er en enkelt fejl på, som ikke var på de rigtige..

Herefter menu og bordkort..

Og til sidst vores takkekort..

Forsøgte at lade lilla og sommerfugle gå igen hele vejen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2012

Kay

Fynni skriver:

Først vores invitationer - der er en enkelt fejl på, som ikke var på de rigtige..

er det nogle sommerfugle i har købt eller??

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Fynni skriver:

hvor er de fine.

det nederste på invitationen er det servietter?

Anmeld

7. juni 2012

hmg86

Kay skriver:

er det nogle sommerfugle i har købt eller??

Sommerfuglene er karen marieklip.. på deres hjemmeside kunne man købe en stor pakke med dem i, i forskellige størrelser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.