Hjælp til Single Enlig Mor overvejelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Kicomuli

Hej.

Som ny herinde håber jeg I kan hjælpe med par gode uvildige råd .

Jeg er 32, har ikke mødt manden i mit liv og æggestokkene er begyndt at rører på sig. Jeg har 2 gode uddannelser bag mig, et godt netværk, dyrker motin, er ikke ryger og har det godt .

Jeg er nu ude i seriøs overvejelse om valget om at blive enlig mor. Men har nogle spørgsmål jeg håber I kan hjælpe med :

Hvilke overvejelse gjorde du dig - for og imod?

Jeg hælder til åben donor - kan I evt. anbefale klinik omkring KBH området?

Er der nogle økonomiske ting man skal tage under overvejelse?

Hvordan tog omgivelserne imod din beslutning?

På forhånd tak for jeres input/svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

dorthemus

Jeg er selvvalgt enlig mor til datter på to år jeg blev insemineret på Stork Klinik i København, der er en jordmoderklinik hvor det er muligt at blive insemineret med åben donorsæd...hvilket jeg gjorde

Mine overvejelser gik meget på åben/anonym donor og on jeg ku klare det økonomisk og netværksmæssigt...det sidste har været en udfordring fordi min familie er meget lille.

Langt de fleste i min omgangskreds tog godt imod det...min far var meget imod, men så snart hun var født var han vild med hende og han er den vigtigste person i hendes liv, næst efter mig

Hvis du vælger en åben donor, så er det en god idé at spare lidt op hvis det nu ikke lykkes første gang og er du lige så heldig som mig, der blev gravid i første forsøg, sp har du lidt ekstra når du skal ud og shoppe udstyr

Mvh Dorthe

Anmeld

28. maj 2012

ForlagetInspire

Der er masser af info og inspiration på Selvvalgt Singlemor bloggen som du kan finde på www.SelvvalgtSinglemor.dk

Skøn dag!

Anmeld

30. maj 2012

tomas

Hej hej.

Jeg hedder tomas Clausen og er igang med at lave et program til DR om den problemstilling som du beskriver.

Uret tikker og behovet om at blive mor presser på - skal jeg vælge en donor til mit barn, eller skal jeg vente på at drømmemanden dukker op.

Det som vi søger er en kvinde som går med netop de obvervejelser. Jeg kunne fortælle meget mere, men ville egentlig rigtig gerne gøre det over telefonen.

Jeg arbejder som tilrettelægger på produktionsselskabet BLU, som ligger i Valby - håber på at du har mod på og lyst til at give mig et kald på 3264 - 8200. Det er nummeret til receptionen - her skal du bare bede om at kommme til at tale med mig:-)

Håber meget på at høre fra dig.

Vh

Tomas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.