Sol på maven under graviditet - hvad er jeres erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Amagerpigen82

Hejsa

Jeg er gravid i uge 16, men alleredened støt voksende mave (jeg bliver hval i dette tempo).

Anyways, jeg er blevet frarådet at få sol på maven - da det skulle blive rigtig grimt når maveskinnet skal trække sig sammen igen... Det giver jo god mening. Men hvad er jeres erfaringer? Fik I sol på maven under graviditeten? Hvor meget? Og hvordan blev det efterfølgende? 

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

pemiro

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Jeg er gravid i uge 16, men alleredened støt voksende mave (jeg bliver hval i dette tempo).

Anyways, jeg er blevet frarådet at få sol på maven - da det skulle blive rigtig grimt når maveskinnet skal trække sig sammen igen... Det giver jo god mening. Men hvad er jeres erfaringer? Fik I sol på maven under graviditeten? Hvor meget? Og hvordan blev det efterfølgende? 

På forhånd tak

Jeg prøvede her forleden at få lidt, fordi jeg er UTROLIG bleg.. Men jeg kunne simpelthen ikke holde ud af få det på maven... Så efter fem min, fik maven et fint tæppe på
Men ja jeg har også hørt det med at det ikke skulle blive pænt, men det var vidst i forbindelse med strækmærker jeg hørte det...

Anmeld

28. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidste der fødte jeg i sep, så maven havde da fået lidt sol i løbet af sommeren. Syntes nu ik det så slemt ud, men havde så heller ik fået strækmærke eller brun streg osv. Ved ik om det har noget at sige! 

Denne gang smøre jeg maven godt ind i faktor 50, også sidder jeg eller med vommen i solen lige som jeg lyster! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.