Bare et lille spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

FrkT

For mig er der overhovedet ingen tvivl om at du er gravid. Og det er hovedsageligt fordi du ser ud til at være slank i det ellers, og så er det ikke så naturligt lige at have ekstra på maven i den grad der.... hvor hvis du havde været overvægtig fx, så ville maven måske kunne forklares væk på anden måde....

Hvorfor ved de ikke at du er gravid, må jeg spørge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kay

jeg ville aldrig nævne noget hvis ik jeg var sikeker... men ville helt sikkert tro du var gravid...

Anmeld

28. maj 2012

Miss Church

Jeg ville nok ikke spørge, men ville tro du var gravid

Anmeld

28. maj 2012

Chili

StineW79 skriver:

Helt klart tror at du var gravid! Og sikken en fin lille mave. Vh stine

Tak

Anmeld

28. maj 2012

Chili

FrkT skriver:

For mig er der overhovedet ingen tvivl om at du er gravid. Og det er hovedsageligt fordi du ser ud til at være slank i det ellers, og så er det ikke så naturligt lige at have ekstra på maven i den grad der.... hvor hvis du havde været overvægtig fx, så ville maven måske kunne forklares væk på anden måde....

Hvorfor ved de ikke at du er gravid, må jeg spørge?

Jamen jeg skulle kun være der en måned, så jeg skulle faktisk være stoppet nu, men jeg valgte at blive, og skal være der en måned mere  

Så hvis jeg bare var stoppet nu, synes jeg ikke det havde været så relevant, men nu hvor jeg skal være der en måned mere, bliver det mere og mere akavet når de ikke ved det  

Anmeld

28. maj 2012

JH12

Der ligner en gravid mave .. Men jeg ville nok ikke spørger om det, medmindre jeg kendte dig privat ..

Anmeld

28. maj 2012

Chili

Joyce1986 skriver:

Der ligner en gravid mave .. Men jeg ville nok ikke spørger om det, medmindre jeg kendte dig privat ..

Nej, det kan jeg godt se..

Hmm, måske skulle jeg bare få sagt det til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.