Han har diagnose. Jeg syntes bare at han kopier noget rigtig dårligt fra de andre børn og det vil jeg ikke have
Han kom i den gruppe inden han fik diagnose,inden nogen kendte ham som sådan da det var det eneste sted der virkede som den bedst mulige løsning. Det troede jegselv på 
Men når jeg ser at jeg har lært ham mere end han gør i skolen,at hans adfærd er blevet værre grundet kopier af elendige børn,at han ikke længere vil til svømning grundet de store drenge (han er den eneste på 7 resten er ældre),og nu adfærdsproblemer i så stor en grad at jeg var lige ved at stå af i svinget og opgive indtil jeg fandt ud af det var kopiering af et andet barn i klassen. Jeg talte med en anden mor som har haft de samme problemer med de samme lyde og anfald og det viste sig at vores børn kopier mohammed på 10. Han er stærk,han er aggressiv,han er direkte farlig ved siden af min på 7. Han er en af børnene der værdsætter PC tid og har forstået at man får den tildelt mere end egentlig tilladt hvis man skal hysses ned og det har resulteret i flere anfald,flere drillerier,mere vold ect 
Vi mødte ham pålegepladsen og det var ikke en behagelig oplevelse. Hvis jeg ser ham igen og han ter sig sådan så bliver jeg rigtig vred. Han skal ikke gå og gøre sådan mod mit barn og slet ikke uden konsekvenser eller hvor max konsekvensen er at sidde ved en computer!!!!! 
Anmeld