hævede fødder/ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

fairlady

Hvad gør I ved dem, for at få dem normale igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Solstrålebørn

fairlady skriver:

Venepumpe øvelser, have dem op opad når du sidder i sofaen og evt. en pude under når du skal sove.. 

Anmeld

27. maj 2012

LR85

fairlady skriver:

venepumpeøvelser, venepumpeøvleser og igen, venepumpeøvelser.

det er nemt, kan gøres både stående, siddende og liggende og tager fx 5 min x 6 dagligt.

Dernæst op med benene så oftest som muligt, gerne hvis man kan ligge på ryggen og benene op på nogen puder, så de kommr over hjertes højde

Anmeld

27. maj 2012

Annana89

Jeg har også fået hævet ankler idag:0( og har så også "læst op på" det, men jeg kan virkelig ikke se hvordan i al verden man skal kunne ligge med fødderne hejst op når man er højgravid oG med nød og næppe kun kan ligge på sideN når man sover og hviler!

Måske er det bare mig der ikke tænker kreativt nok menumiddelbart virker det umuligt at hejse benene op nÅr man ligger på siden?

Anmeld

27. maj 2012

Kløver

Ud over de råd de andre er kommet med, brugte jeg støttestrømper, og ture i svømmehallen, er også godt

Anmeld

27. maj 2012

Solstrålebørn

Annana89 skriver:

Jeg har også fået hævet ankler idag:0( og har så også "læst op på" det, men jeg kan virkelig ikke se hvordan i al verden man skal kunne ligge med fødderne hejst op når man er højgravid oG med nød og næppe kun kan ligge på sideN når man sover og hviler!

Måske er det bare mig der ikke tænker kreativt nok menumiddelbart virker det umuligt at hejse benene op nÅr man ligger på siden?

Jeg lå for det meste på siden i min sidste graviditet og der lykkes det fint at have fødderne/ben opad.. Jeg tog en pude, dyne og et tæppe og wupti så var det op ad... 

Anmeld

27. maj 2012

Annana89

Solstrålebørn skriver:

Jeg lå for det meste på siden i min sidste graviditet og der lykkes det fint at have fødderne/ben opad.. Jeg tog en pude, dyne og et tæppe og wupti så var det op ad... 

Måske er det så fordi jeg er plaget af bækkenlæøsning for jeg sys det bliver akavet og gør ondt hvis jeg forsøger:0/

Anmeld

27. maj 2012

fairlady

jeg prøver også at have dem oppe og lave venepumpeøvelser i alt almindelighed. Der har heller aldrig været noget. Men nu synes jeg at den ene fod er lidt større end den anden og det strammer lidt, når jeg vipper med tæerne.

Tænkte om man kunne komme is på

Anmeld

27. maj 2012

Solstrålebørn

Annana89 skriver:

Måske er det så fordi jeg er plaget af bækkenlæøsning for jeg sys det bliver akavet og gør ondt hvis jeg forsøger:0/

Ja det kan så godt være at det er det der gør det besværligt... Jeg havde begyndende bækkenløsning, jeg kunne også lige komme om på siden ligge...  Jeg sov elendigt hvis jeg lå på ryggen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.