Hvad gør du for at holde dig selv i form yderst ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Muffin_girl

Ja imorgen skal vi til kærestens farmors fødselsdag.. 

Og så skal jeg altid 100 ting inden.. 

Jeg skal:

- Lige plukke de nyankomne øjenbrynshår

- Opfriske negle lak på hænder og fødder

- Fjerne hår på overlæben 

- Fjerne savtakkerne på benene (der er ankommet på 2 dage )

- Finde tøj 

- Finde sko og taske 

- Bruge en krig på at sætte hår pga. den puddel jeg har på hovedet 

- Tage make-up på 

Ja, så kom jeg bare til at tænke på om andre også syntes vi kvinder bare skal gøre så mange ting ?! 

Jeg går ellers ikke ret meget op i mig selv, til hverdag er det bare håret klasket op i en hestehale, og meget lidt makeup. Men syntes alligevel alle de ting man "SKAL" som kvinde tager min tid ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

M (:

AalborgPigen skriver:

Jeg skal:

- Finde tøj 

- Finde sko og taske 

- Tage make-up på 

Ja, så kom jeg bare til at tænke på om andre også syntes vi kvinder bare skal gøre så mange ting ?! 

Jeg går ellers ikke ret meget op i mig selv, til hverdag er det bare håret klasket op i en hestehale, og meget lidt makeup. Men syntes alligevel alle de ting man "SKAL" som kvinde tager min tid ! 

Jeg er heldigvis så heldig, at jeg hverken behøver plukke øjenbryn (da disse er helt hvide og fine), fjerne hår på overlæben eller barbere ben mere en en gang om ugen - da jeg har hvide, langsomtvoksende hår herpå..

Men derimod bruger jeg 100 år på hårkure og forskellige hårprodukter, da mit hår er meget porøst! Og så døjer jeg med tør hud på læggene, så der skal bare smøres, smøres, smøres.. SUK! Derudover skal man selvfølgelig have styr på neglelakken, make up'en, håret, tøjet og accesories..

Kan godt forstå, at det sommetider kan tage laaaaang tid at blive klar!

- Og til sammenligning skal kæresten "bare" i bad, evt. barberes og hoppe i tøjet. Bom, så er han færdig.. 

Anmeld

28. maj 2012

Muffin_girl

M (: skriver:

Jeg er heldigvis så heldig, at jeg hverken behøver plukke øjenbryn (da disse er helt hvide og fine), fjerne hår på overlæben eller barbere ben mere en en gang om ugen - da jeg har hvide, langsomtvoksende hår herpå..

Men derimod bruger jeg 100 år på hårkure og forskellige hårprodukter, da mit hår er meget porøst! Og så døjer jeg med tør hud på læggene, så der skal bare smøres, smøres, smøres.. SUK! Derudover skal man selvfølgelig have styr på neglelakken, make up'en, håret, tøjet og accesories..

Kan godt forstå, at det sommetider kan tage laaaaang tid at blive klar!

- Og til sammenligning skal kæresten "bare" i bad, evt. barberes og hoppe i tøjet. Bom, så er han færdig.. 

Nøj du er heldig !!  

Ja alting tager sådan en pokkers tid.. For dælan da..... !! 

ja kæresten bliver altid så irretabel over at tingene tager så lang tid .. Hihi ..

Anmeld

28. maj 2012

M (:

AalborgPigen skriver:

Nøj du er heldig !!  

Ja alting tager sådan en pokkers tid.. For dælan da..... !! 

ja kæresten bliver altid så irretabel over at tingene tager så lang tid .. Hihi ..

Ja, nyder det også meget.. Da jeg i en periode var brunette (og derfor selvfølgelig farvede øjenbryn) fik jeg også frisøren til at plukke dem, når de blev farvet - for så voksede der jo hvide ud igen, og dem kan ingen se alligevel.. Og så kunne jeg jo slippe ganske nemt om med det

Haha ja, mændende er færdige allerede inden vi har besluttet om vi skal have kjole eller bukser på! 

Anmeld

28. maj 2012

Muffin_girl

Ja, nyder det også meget.. Da jeg i en periode var brunette (og derfor selvfølgelig farvede øjenbryn) fik jeg også frisøren til at plukke dem, når de blev farvet - for så voksede der jo hvide ud igen, og dem kan ingen se alligevel.. Og så kunne jeg jo slippe ganske nemt om med det

Haha ja, mændende er færdige allerede inden vi har besluttet om vi skal have kjole eller bukser på! 

Ja kan jeg godt forstå.. nej det er godt nok nemt for dig  

.Ja det er jo helt vildt, jeg stod op kl 7 idag, og kæresten først 7.45.. TYPISK

Anmeld

28. maj 2012

M (:

AalborgPigen skriver:

Ja kan jeg godt forstå.. nej det er godt nok nemt for dig  

.Ja det er jo helt vildt, jeg stod op kl 7 idag, og kæresten først 7.45.. TYPISK

Ja, det er meget nemt! 

Ej, hvor irriterende! Jeg hader, når min kæreste skal møde tidligere end mig, for så er spejlet totalt dugget til, og så er det altså svært at nå alle ens skønhedsrutiner

Anmeld

28. maj 2012

morethanperfect

AalborgPigen skriver:

Jeg skal:

- Finde tøj 

- Finde sko og taske 

- Tage make-up på 

Jeg må også være heldig

Det eneste jeg skal hvis jeg skal ud til fest om sommeren er , at barbere ben , lægge makeup .. Og selvf. finde tøj ..
Jeg går aldrig med tasker og lign.  

Anmeld

28. maj 2012

Muffin_girl

Ja, det er meget nemt! 

Ej, hvor irriterende! Jeg hader, når min kæreste skal møde tidligere end mig, for så er spejlet totalt dugget til, og så er det altså svært at nå alle ens skønhedsrutiner

Vi har heldigvis bad og toliet i 2 rum Men kæresten roder også bare derude ! 

Anmeld

28. maj 2012

M (:

AalborgPigen skriver:

Vi har heldigvis bad og toliet i 2 rum Men kæresten roder også bare derude ! 

Ej, hvor luksus med to rum! 

Anmeld

28. maj 2012

Muffin_girl

morethanperfect skriver:

Jeg må også være heldig

Det eneste jeg skal hvis jeg skal ud til fest om sommeren er , at barbere ben , lægge makeup .. Og selvf. finde tøj ..
Jeg går aldrig med tasker og lign.  

Ja du må da være heldig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.