Hvornår kom jeres sexlyst tilbage og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Anonym trådstarter

Jer der mistede jeres sexlyst i graviditeten..

Hvornår kom den tilbage? og hvordan?

Jeg ved godt der er flere ting i mit tilfælde der spiller ind - blandt andet at kæresten og jeg gik fra hinanden, og det var et virkelig grimt brud efterfølgende. Men det var nu hovedsagligt graviditeten der gjorde at min sexlyst forsvandt.

Jeg har nu mødt en ny fyr(og det er bestemt ikke ham der er problemet. han er en utrolig flot, dejlig og sexet mand)

Men min sexlyst er stadig fuldstændigt væk!

Jeg er bange for at det er fordi der er gået så længe nu? Jeg har det helt vildt mærkeligt ved at tænke på sex.. Det interesserer mig ikke, og faktisk synes jeg det er frastødende.

Udover det er jeg forbandet usikker på mig selv fordi jeg bristede meget, og lidt andre 'herligheder' i de nedre regioner. Det er bare ikke noget jeg har det særlig rart med at skulle vise frem. Kan ikke engang selv få mig selv til at røre mig dernede.

Jeg har ikke haft sex nu siden jeg var omkring 6 uger henne, og mit barn er 8 måneder nu!

Hvad gør jeg? og jeg kan jo for pokker ikke blive ved med at 'udskyde' det med at jeg ikke er klar.. Nu har vi alligevel datede i noget tid fyren og jeg, og vi har desuden kendt hinanden siden folkeskolen.

Selvom han ikke viser det. Så må det jo være forbandet frustrerende for ham også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Jer der mistede jeres sexlyst i graviditeten..

Hvornår kom den tilbage? og hvordan?

Jeg ved godt der er flere ting i mit tilfælde der spiller ind - blandt andet at kæresten og jeg gik fra hinanden, og det var et virkelig grimt brud efterfølgende. Men det var nu hovedsagligt graviditeten der gjorde at min sexlyst forsvandt.

Jeg har nu mødt en ny fyr(og det er bestemt ikke ham der er problemet. han er en utrolig flot, dejlig og sexet mand)

Men min sexlyst er stadig fuldstændigt væk!

Jeg er bange for at det er fordi der er gået så længe nu? Jeg har det helt vildt mærkeligt ved at tænke på sex.. Det interesserer mig ikke, og faktisk synes jeg det er frastødende.

Udover det er jeg forbandet usikker på mig selv fordi jeg bristede meget, og lidt andre 'herligheder' i de nedre regioner. Det er bare ikke noget jeg har det særlig rart med at skulle vise frem. Kan ikke engang selv få mig selv til at røre mig dernede.

Jeg har ikke haft sex nu siden jeg var omkring 6 uger henne, og mit barn er 8 måneder nu!

Hvad gør jeg? og jeg kan jo for pokker ikke blive ved med at 'udskyde' det med at jeg ikke er klar.. Nu har vi alligevel datede i noget tid fyren og jeg, og vi har desuden kendt hinanden siden folkeskolen.

Selvom han ikke viser det. Så må det jo være forbandet frustrerende for ham også.

Tror ikke du kan have sex, før du kan røre ved dig selv. Man skal elskD sig selv før man kan give sig hen til en anden

Anmeld

27. maj 2012

Guldimaven

Hmm, måske ikke den mest opmundrene besked.. Men, min sexlyst har været væk hele min graviditet.. Håber virkelig den kommer tilbage når jeg har født!

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Guldimaven skriver:

Hmm, måske ikke den mest opmundrene besked.. Men, min sexlyst har været væk hele min graviditet.. Håber virkelig den kommer tilbage når jeg har født!

Nu er det jo 8 måneder siden jeg har født

Anmeld

27. maj 2012

Guldimaven

Anonym skriver:

Nu er det jo 8 måneder siden jeg har født

Når, den detalje fik jeg ikke lige fat i.. 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Op?

Anmeld

28. maj 2012

Muzs

Jeg har en dreng på 18 mdr og min lyst er ikke helt 100% tilbage endnu. 

Jeg får en gang i mellem lyst, men det er ikke hver dag eller hver uge. Min mand har også kommenteret det mange gange men er nu ved at accepter at det er sådan

Anmeld

10. juni 2012

Miss-86

Det må være frustrerende for jer begge 2

Jeg håber ikke det bliver sådan, når jeg engang blir gravid, men det er jo ikke noget man kan gøre for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.