Steder at besøge ved Bork havn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Rødhætte

Vi skal i sommerhus ved borkhavn (tæt på vesterhavet) men hvad kan vi give os til? Nogle der kender nogle gode børnevenlige steder vi kan tage hen i nærheden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

BabyMama2

Rødhætte skriver:

Vi skal i sommerhus ved borkhavn (tæt på vesterhavet) men hvad kan vi give os til? Nogle der kender nogle gode børnevenlige steder vi kan tage hen i nærheden?

Hej, jeg har selv været i borkhavn og der er virkelig hyggeligt! 

kan ikke rigtig huske hvor lang tid det tog, men der en en havn i nærheden og det er ligesom et åbent center hvor der er butikker med tøj, så er der sådan nogle spillehaller rigtig fedt og kæmpe hoppepude Jeg ved selvfølgelig ikke om det er blevet lavet om, men det er så dejligt derover! God tur

Anmeld

27. maj 2012

6800

hvis vejet erdårligt er der et lejeland i varde, der er ikke så langt der til...ellers er der jo vikinge centeret ude i bork, de er løbenede aktiviteter - også for børn...en del svømmehaller rundt omkring, 

Anmeld

27. maj 2012

Solstrålebørn

Vikinge lejren skulle være ret godt, nåede aldrig selv omkring der... 

Anmeld

31. maj 2012

Rødhætte

VanessaAndersen skriver:

Hej, jeg har selv været i borkhavn og der er virkelig hyggeligt! 

kan ikke rigtig huske hvor lang tid det tog, men der en en havn i nærheden og det er ligesom et åbent center hvor der er butikker med tøj, så er der sådan nogle spillehaller rigtig fedt og kæmpe hoppepude Jeg ved selvfølgelig ikke om det er blevet lavet om, men det er så dejligt derover! God tur

Dejligta at høre at der er gode erfaringer der fra  Lidt shopping er heller aldrig dårligt..

Anmeld

31. maj 2012

Rødhætte

6800 skriver:

hvis vejet erdårligt er der et lejeland i varde, der er ikke så langt der til...ellers er der jo vikinge centeret ude i bork, de er løbenede aktiviteter - også for børn...en del svømmehaller rundt omkring, 

Tak for svaret. Kan du huske hvad legelandet i Varde hedder?

Anmeld

31. maj 2012

Rødhætte

Solstrålebørn skriver:

Vikinge lejren skulle være ret godt, nåede aldrig selv omkring der... 

Måske man skulle prøve det

Anmeld

31. maj 2012

Solstrålebørn

Rødhætte skriver:

Måske man skulle prøve det

Bare det at man køre forbi der, synes jeg det ser meget interessant ud... 

Anmeld

1. juni 2012

6800

Rødhætte skriver:

Tak for svaret. Kan du huske hvad legelandet i Varde hedder?

den hedder legeborgen

Anmeld

1. juni 2012

come2

Rødhætte skriver:

Vi var der sidste år. Og synes virkelig ikke der var meget spændende

Vi var ude for at bowle en aften og ellers gå ture ved havnen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.