Øgede udflåd !!!Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg stod op i morges hvor jeg bare havde ligget i et par nat bukser og lige pludselig kunne jeg mærke at udflåd var dryppende, så jeg holdte min hånd hele vejen til toilettet og det dryppede med Hvidt udflåd, er det normalt? Jeg var ude senere og kunne mærke det kom igen, men havde trusser. Er 20+1 i dag, er det normalt? Hjælp hjælp hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Jeg stod op i morges hvor jeg bare havde ligget i et par nat bukser og lige pludselig kunne jeg mærke at udflåd var dryppende, så jeg holdte min hånd hele vejen til toilettet og det dryppede med Hvidt udflåd, er det normalt? Jeg var ude senere og kunne mærke det kom igen, men havde trusser. Er 20+1 i dag, er det normalt? Hjælp hjælp hjælp

har hørt man godt kan have øget udflåd når man er gravid

Anmeld

27. maj 2012

Faith

Man danner mere udflåd når man er gravid, så jeg tror det er helt normalt. Så længe det ikke lugter grimt. Det er i hvert fald hvad min læge har sagt til mig.

Anmeld

27. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har haft en del udflåd hvert fald.. Men når du siger det er hvidt? Er det så måske svamp? klør det?

Anmeld

27. maj 2012

LR85

Jeg bruger trusseindlæg flere gange dagligt. Ellers ville jeg skulle skufte trusser flere gange dagligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.