Hvis du vandt 25 mio. kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. april 2009

DK

Hvad ville du så gøre?

Lad os sige man må skrive 3 ting.

Jeg ville:

1. Invitere mine veninder, søstre, svigerinder, svigermor, mostre/fastre og mor med til London til den vildeste shopping/wellnes tur!! At de alle bare må få alt det de vil have!!! Det kunne være så fedt!!!

2. Købe et lækkert lækkert sommerhus tæt på vandet ikke mere end 1,5 times kørsel herfra.

3. Få en baby mere og så tage den, Kirstine og Mikkel med på en biltur over USA, sluttende i luksus på Hawaii. Bruge en 6 mdr. eller noget bare på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

1: Få realiseret alle mine drømme omkring mit hus, med et nøje udvalgt sjak af håndværkere, mens vi selv tog på ferie i første omgang og tog hjem og var i nærheden i resten af tiden. - Jeg ville IKKE flytte

2: Så ville jeg tage alle dem jeg kender og holder af - også perifert - og smække dem i x antal busser og køre dem til fx. weissenhauser strand eller et andet stort tilsvarende sted, med afslapning, god mad og barnepiger osv. Så vi alle sammen kunne slappe af, hygge, gå til massage osv. i 3-4 dage

3: Så ville jeg sørge for at jeg selv og min familie var gældfri...

Derefter skulle der være et par kroner tilbage, som kunne invisteres eller noget, som man kunne leve af det

Anmeld

23. april 2009

GryDia

1: blive gældfri - ikke fordi jeg skylder alverdens væk, men alligevel.

2: Købe en ny bil, måske en Zafira.

3: købe et hus, som skulle laves som jeg ville have det.

4: Tage på ferie et eller andet sted og forny min, mandens og ungernes garderobe.

5: Sætte en pæn slat penge på en konto til mine børn

6: Sende min dejlige Bedste på ferie

7: give en pæn slat penge til dem der undersøger vuggedød.

Anmeld

23. april 2009

Moderator

1. enten finde mit nedlagte landbrug og sætte det fuldstændig i stand, eller bygge det

2. betale families gæld ud´+ lidt ekstra godt til dem

3. sætte resten i banken indtil jeg virkelig havde noget jeg ville have

Anmeld

23. april 2009

3rollinger

Jeg ville for det foerste ikke fortaelle nogen om det, og saa ville jeg fortaelle at jeg havde arvet, saadan lige nok til et nyt hus eller lign..

Saa ville jeg finde et hus/lejlighed i Madrid med have/terrasse og god plads til boernene. Og saa der var plads til min familie naar de kom herned og besoegte mig. Derefter ville jeg betale min gaeld og investere de fleste af pengene i noget sikkert der gav en lavt men sikkert afkast hvert aar. Og saa ville jeg stoppe med at arbejde, og vaere der for mine boern uden stress og med hjemmebagte boller.

Jeg ville ogsaa give en beloeb til mine naermeste, dvs foraeldre og bror og jeg ville da nok ogsaa holde en super fest for venner og familie.

Men generelt ville jeg proeve at goere mit eget liv saa godt som muligt for mig og mine boern.

Hvis der var penge til det ville jeg ogsaa have et hus paa stranden i Spanien og et sted i Danmark.

Anmeld

23. april 2009

MaleneG

1. jeg ville betale hele min kæreste gæld af fra huset, så vi fik en lavere månedlig husleje, samt min far's gæld, så han kunne bruge sin opsparing på sig selv, frem for huset.

2. så ville jeg købe en gård med plads til hestehold.

3. resten ville jeg sætte i banken, og leve af renterne.

Anmeld

23. april 2009

Moderator

1. betale min egen og min families gæld ud
2. tage en tur rundt om jorden med min kæreste

3.tage kørekort og dykkercertifikat

Anmeld

23. april 2009

Pia.

Caroline86 skriver:

1. enten finde mit nedlagte landbrug og sætte det fuldstændig i stand, eller bygge det

2. betale families gæld ud´+ lidt ekstra godt til dem

3. sætte resten i banken indtil jeg virkelig havde noget jeg ville have

Den hopper jeg med på... ...

Plus jeg ville lave en konto til mine tre guldklumper.... og købe mig en fed bil....

Anmeld

23. april 2009

landskronagade

Ahh suk, ja, dejligt spørgsmål!!!

1 - Jeg ville have sidste dag på arbejdet og give gourmet-frokost til alle 100 på stedet...

2 - Tage afsted på wellness-ophold med min mand.

3 - Forære beløb eller ting til familie og venner og donere til bl.a .Red Barnet.

4 - Købe hus med have tæt på skov og strand og København.

5 - Tage min drømmeuddannelse uden at bekymre mig om SU og studielån.

6 - Leve fuldstændig i ro og harmoni med min krop og mine omgivelser. Prioritere udelukkende økologisk mad og bæredygtige produkter, så jeg har god samvittighed i fht. mit barn.

7 - Investere i grøn energi.

8 - Købe et kæmpesommerhus hvor familie og venner kan lege super-kollektiv i ferierne.

Og så vil jeg tænke på at det hele går i opfyldelse lige om lidt

Anmeld

23. april 2009

Svenne

1. Bygge et stort og lækkert hus tæt ved skov og strand

2. Rejse laaangt væk i en længere periode sammen med hele min familie

3. Sige mit job op og lave frivilligt arbejde, mens jeg lever af renterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.