Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej pigerJeg kan slet ikke lade være, er nød til at vise min lille Liam frem Han er bare så dejlig nem og tålmodig, det er kun om natten hvor han synes vi skal feste og som regel passer det med at når han endelig sover, så står storesøster op Men ja, sådan er det jo og der kan man sige at det var godt min store pige var 2 år før hun sov igennem så jeg er ikke vant til så meget søvnvis endelig os billeder af alle jeres skønne børn Tanja og Liam 12 dage gammel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joyce1986 skriver: Ej hvor er han en skøn lille dreng Og dejligt han er nem ..
Ej hvor er han en skøn lille dreng Og dejligt han er nem ..
Hvor er han da bare smækker-lækker
NNL skriver: Hvor er han da bare smækker-lækker
Monster søde Liam!
Majbrit skriver: Monster søde Liam!
tanja. skriver: tak skal du havemen sig mig, du har da ikke tid til at sidde her du skal da meget heller have travlt med at føde så vi kan se din lille lækker haps
tak skal du havemen sig mig, du har da ikke tid til at sidde her du skal da meget heller have travlt med at føde så vi kan se din lille lækker haps
Jamen jeg er jo bare så misundelig
Hehe, hun ligger bare og fiser den af og er en rigtig lille hyggegøj i mavsen, men tror snart jeg lukker det her 5- hotel ned, vil meget hellere at hun ligger og hygger her udenfor
Majbrit skriver: Jamen jeg er jo bare så misundelig Hehe, hun ligger bare og fiser den af og er en rigtig lille hyggegøj i mavsen, men tror snart jeg lukker det her 5- hotel ned, vil meget hellere at hun ligger og hygger her udenfor
Hvor er han lækker . Dejligt at han er så nem, men det lyder nu som lidt hårde nætter. Hvordan går det med at skulle tidligt op om morgenen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128