Peter plys kage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Lullaby

Fondanten kunne bestemt ikke lide varmen så den krakelerede desværre. Prøvede at dække de værste men altså.
20 mennesker.
Mudcake og hindbærmousse. Smurt op med SMC.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

wamse

Lullaby skriver:

Fondanten kunne bestemt ikke lide varmen så den krakelerede desværre. Prøvede at dække de værste men altså.
20 mennesker.

så flot

Anmeld

27. maj 2012

iris-mor

Hvor ser den altså rigtig flot ud. Du har godt nok haft travlt her i den varme weekend.

Anmeld

27. maj 2012

Lullaby

iris-mor skriver:

Hvor ser den altså rigtig flot ud. Du har godt nok haft travlt her i den varme weekend.

Jo tak. 3 kager til samme dag. Gør jeg ALDRIG igen

Anmeld

27. maj 2012

Dot D

Flot... igen

Varmen er kagebagerens værste fjende... Jeg har lavet to store dåbskager her i weekenden, det er ikke for sjovt i varmen, så jeg arbejder mest om natten.... Det er også fint nok, men jeg bliver bare såååå træt senere, hi hi

Anmeld

27. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Sikke flot den er

Anmeld

27. maj 2012

Lullaby

Dot D skriver:

Flot... igen

Varmen er kagebagerens værste fjende... Jeg har lavet to store dåbskager her i weekenden, det er ikke for sjovt i varmen, så jeg arbejder mest om natten.... Det er også fint nok, men jeg bliver bare såååå træt senere, hi hi

Puh, har 2 små så de ville ikke være glad for, at jeg sov hele dagen

Anmeld

27. maj 2012

Dot D

Lullaby skriver:

Puh, har 2 små så de ville ikke være glad for, at jeg sov hele dagen

Jeg har to lidt større, så jeg sover IKKE, før jeg kommer i seng igen, hi hi....

Anmeld

26. juni 2012

Levi&LilysMor

Lullaby skriver:

20 mennesker.

Hvor er den sød!! hvordan laver du peter plys, vil nemlig gerne lave sådan en fin en med ham på til min søns 1 års fødselsdag i år 

Anmeld

26. juni 2012

Lullaby

LevisMor skriver:

Hvor er den sød!! hvordan laver du peter plys, vil nemlig gerne lave sådan en fin en med ham på til min søns 1 års fødselsdag i år 

Jeg så på billeder af ham. Så fandt jeg en måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.