Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Fondanten kunne bestemt ikke lide varmen så den krakelerede desværre. Prøvede at dække de værste men altså. 20 mennesker.Mudcake og hindbærmousse. Smurt op med SMC.
Fondanten kunne bestemt ikke lide varmen så den krakelerede desværre. Prøvede at dække de værste men altså. 20 mennesker.Mudcake og hindbærmousse. Smurt op med SMC.
Hvor ser den altså rigtig flot ud. Du har godt nok haft travlt her i den varme weekend.
iris-mor skriver: Hvor ser den altså rigtig flot ud. Du har godt nok haft travlt her i den varme weekend.
Flot... igen
Varmen er kagebagerens værste fjende... Jeg har lavet to store dåbskager her i weekenden, det er ikke for sjovt i varmen, så jeg arbejder mest om natten.... Det er også fint nok, men jeg bliver bare såååå træt senere, hi hi
Dot D skriver: Flot... igen Varmen er kagebagerens værste fjende... Jeg har lavet to store dåbskager her i weekenden, det er ikke for sjovt i varmen, så jeg arbejder mest om natten.... Det er også fint nok, men jeg bliver bare såååå træt senere, hi hi
Lullaby skriver: Puh, har 2 små så de ville ikke være glad for, at jeg sov hele dagen
Puh, har 2 små så de ville ikke være glad for, at jeg sov hele dagen
Jeg har to lidt større, så jeg sover IKKE, før jeg kommer i seng igen, hi hi....
Hvor er den sød!! hvordan laver du peter plys, vil nemlig gerne lave sådan en fin en med ham på til min søns 1 års fødselsdag i år
LevisMor skriver: Hvor er den sød!! hvordan laver du peter plys, vil nemlig gerne lave sådan en fin en med ham på til min søns 1 års fødselsdag i år
Jeg så på billeder af ham. Så fandt jeg en måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128