hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Ditte-3

er jeg den eneste der syntes det er helt forfærlig pt at være grevid? varmen er doppel så varm og mine ben går i krampe mange gange om natten og har ondt i rykken og føler min krop er 40 år ældre end den er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Annana89

NEJ! jeg er simpelthen også bare træt af det lige pt!

Varmen er ulidelig, mine ankler er hævet, jeg får ondt i lænden af ingenting, mine fødder gør ondt af ingenting, jeg kan ikke finde en sovestilling jeg ikke får ondt af, jeg kan sstort set ikke spise elelr trække vejret ordenligt og jeg er bare TRÆT af at være så skide hjælpeløs

Puha godt der "kun" er 6 uger til min termin idag!

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

Ditte-3 skriver:

er jeg den eneste der syntes det er helt forfærlig pt at være grevid? varmen er doppel så varm og mine ben går i krampe mange gange om natten og har ondt i rykken og føler min krop er 40 år ældre end den er

Jeg hader også den varme. jeg holder mig helst inde for

Anmeld

27. maj 2012

projekt-ønskebarn

So far går det okay her med varmen men synes at jeg er begyndt at have en del ubehag ved at sidde op og spise, da jeg hurtigt føler mig meget fyldt og det resulterer i at jeg får ondt i mrllemgulvet, det presser på føler jeg. 

- og så lige en anden ting som i måske kan svare på: synes i at i mærker mindre/anderledes liv fra baby nu hvor baby fylder mere i maven eller er det kun mig  

Anmeld

27. maj 2012

Annana89

projekt-ønskebarn skriver:

So far går det okay her med varmen men synes at jeg er begyndt at have en del ubehag ved at sidde op og spise, da jeg hurtigt føler mig meget fyldt og det resulterer i at jeg får ondt i mrllemgulvet, det presser på føler jeg. 

- og så lige en anden ting som i måske kan svare på: synes i at i mærker mindre/anderledes liv fra baby nu hvor baby fylder mere i maven eller er det kun mig  

Ja sys bestemt jeg mærker anderledes liv! Før var det meget stød og bump nu er det mere sårn lange glidende bevægelser eller som om han "stemmer imod" derinde så det bliver et langt pres!

Hvordan føles din pige?

Anmeld

27. maj 2012

projekt-ønskebarn

Svært at forklare. Jeg mærker hende men slet ikke ligeså hårde stød som tidligere, nok mere bevægelser som du skriver som jeg mest kun mærker når jeg ligger stille på ryggen. Det skræmmer mig lidt men har læst at det godt kan blive mindre jo større baby bliver. Troed bare ikke at det var "allerede" 

Anmeld

27. maj 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Svært at forklare. Jeg mærker hende men slet ikke ligeså hårde stød som tidligere, nok mere bevægelser som du skriver som jeg mest kun mærker når jeg ligger stille på ryggen. Det skræmmer mig lidt men har læst at det godt kan blive mindre jo større baby bliver. Troed bare ikke at det var "allerede" 

Jeg kan måske trøste har nemlig haft samme problem - at jeg synes jeg mærkede meget mindre liv og ikke særlig hårde stød i forhold til hvad jeg plejer! Ringede på fødegangen, og kom over og fik kørt en strimmel, hvor alt var fint! Jordemoderen sagde at baby sikkert havde haft det varmt, og derfor forholdt sig lidt i ro - men at alt var ok! Ring du hellere en gang for meget, end en gang for lidt til fødegangen!! de er så søde!!

Og til emnet: Jeg er også ved at dø! Puster bare jeg skal gå fra sofaen til toilettet og sveder som en gris 20 timer i døgnet - puha!! næste gang vil jeg have et forårsbarn

Anmeld

27. maj 2012

projekt-ønskebarn

Åhhh det lyder betryggende. Tusind tak for dit svar. Jeg ringer derud imorgen hvis jeg stadig føler mig utryg. Men det giver jo fin mening at hun ligeså meget i varmen som os andre. 

Anmeld

27. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jep varmen er frygtelig lige nu, sover dårligt om natten pga bækkenløsning og uro i benene. Rigtig skod. Men er nu alligevel lidt glad for det! Vh stine

Anmeld

28. maj 2012

benzon

Ditte-3 skriver:

jeg har det på samme måde og nej det er ikke sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.