(marts) Cornelia 5 ugers undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. april 2009

D.B.L

Puha hvor tiden flyver, Cornelia er i dag 6 uger og i mandags var vi til lægen til 5 ugers undersøgelse.

Putte er nu 52 cm og vejer 3630 gram, hun var 49 cm og 2835 da hun blev født.

Cornelia ar fortsat super mild, havde dog lige at par dage med ondt i maven og trøske -hun er nu i behandling og tilbage til sig milde-jeg.

Eller nyder jeg bare at komme ud og trille med vognen eller nyde freden herhjemme men mand og storesøster er væk om dagen.

Til jer med små storesøskende -hvordan tager de det? Ella er udentvivl glad for sin lillesøster men til tider meget hård.

Og lige til sidst et billede af den frække storesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dejligt, at alt var som det skulle være Ja, tiden flyver bare afsted. Lina er i dag 1 mdr og det er slet ikke til, at forstå. Vi skal til 5 ugers undersøgelse torsdag i næste uge - jeg glæder mig.

Ja, det er bare med, at nyde freden når der er ældre søskende.

Luka tager det flot nu, at han er blevet storebror i en alder af 18 mdr. Han var noget misundelig i starten og jeg kunne bla. ikke sidde og amme uden, at han ville helt op på skødet af mig samtidig. Jeg måtte faktisk slet ikke sidde med Lina uden, at han nærmest skubbede hende væk. Nu virker det som om, at hun altid har været her og han har accepteret hende. Han er super sød ved hende og god til, at kysse og ae.

Kh.
Katja - Lina 1 mdr. og Luka 18 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.