(marts) Cornelia 5 ugers undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. april 2009

D.B.L

Puha hvor tiden flyver, Cornelia er i dag 6 uger og i mandags var vi til lægen til 5 ugers undersøgelse.

Putte er nu 52 cm og vejer 3630 gram, hun var 49 cm og 2835 da hun blev født.

Cornelia ar fortsat super mild, havde dog lige at par dage med ondt i maven og trøske -hun er nu i behandling og tilbage til sig milde-jeg.

Eller nyder jeg bare at komme ud og trille med vognen eller nyde freden herhjemme men mand og storesøster er væk om dagen.

Til jer med små storesøskende -hvordan tager de det? Ella er udentvivl glad for sin lillesøster men til tider meget hård.

Og lige til sidst et billede af den frække storesøster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

Diana...

FruMOAR skriver:

Puha hvor tiden flyver, Cornelia er i dag 6 uger og i mandags var vi til lægen til 5 ugers undersøgelse.

Putte er nu 52 cm og vejer 3630 gram, hun var 49 cm og 2835 da hun blev født.

Cornelia ar fortsat super mild, havde dog lige at par dage med ondt i maven og trøske -hun er nu i behandling og tilbage til sig milde-jeg.

Eller nyder jeg bare at komme ud og trille med vognen eller nyde freden herhjemme men mand og storesøster er væk om dagen.

Til jer med små storesøskende -hvordan tager de det? Ella er udentvivl glad for sin lillesøster men til tider meget hård.

Og lige til sidst et billede af den frække storesøster

Ja tiden flyver bare afsted lidt for hurtigt synes jeg nogen gange, men os dejligt fordi der sker så meget med udviklingen nu, det er bare så dejligt at de er begynd at grine osv det gør det jo lidt sjovere.

Hun vokser dejligt din lille prinsesse var.

Super dejligt billeder, man kan helt sikkert se at storesøster er meget stolt af sin lille søster.

Stort knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.