jeanettelb skriver:
Chancen for at blive alene mor rykker godt nok tættere og tættere på..
som nogle nok ved bor mig og kæresten på hans fars gård dog i vores egen lejelighed .. alt ting har bare kørte rigtig godt her på det sidste . men nu er hans far startet op igen.. orker bare ikke at blive sivnet til mere .. har mistet lysten til at spise nu fordi jeg bliver nedgjordt og svinet til konstant .. synes virkelig ikke det kan være rigtig at jeg bare skal finde mig i det.. ikke engang kæresten støtter mig mere..
det bare slet ikke til at holde til mere..
jeg vil ha det godt igen . jeg ville kunne gå ud unden at bliver svinet til og nedgjort.. hvornår mon det stopper.. !
har pakket noget tøj nu og så bliver bilen startet op om lidt og så tager jeg hjem til min far...
nogle gode råd.. og det hjælper ikke at snakke pænt til mannden er prøvet flere gange
Din kæreste ligger tydeligvis under for hans far, siden han ikke "tør" forsvarer dig.
Det er slet ikke en holdbar løsning for dig at blive boende, da det hverken vil være sundt for dig, dit kommende barn, og dit forhold til kæresten.
Jeg tænker, hvorfor ikke finde dit eget, så må din kæreste selv bestemme om han vil flytte med, eller om i måske skal forsøge stadig at være kærester, med hver jeres bolig.
Måske indtil kæresten også er villig til at "give slip" på sin far og flyve fra reden.
For at blive boende der, vil med sikkerhed skade dit barn, hvis du går rundt og føler dig utryg hele tiden.
Anmeld