Aalborg zoo den 2. juni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nitz - <3 David skriver:

Jeg er også stadig frisk, hvis der ikke står ned, eller blæser helt vildt.. David er jo stadig ret lille.. Så han får nok ikke meget ud af det.. og hvis han så skal ligge under et regnslag så er det ikke meget ved at slæbe ham med.. :/ Men HÅBER der bliver fint vejr..

Ellers må vi jo mødes en anden dag

Vi satser alle på, det bliver godt vejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
PT skriver:

Lad os bare gøre det, ja

Super..
Ved vi hvem der kommer?
Dig, mig, annakj..

Flere? :-)

Anmeld

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Chrisli skriver:

Super..
Ved vi hvem der kommer?
Dig, mig, annakj..

Flere? :-)

Og Nitz David

Jeg har ikke hørt mere fra de andre, der havde stemt, de ville med, og som ikke allerede har meldt afbud

Anmeld

31. maj 2012

Chri9000

PT skriver:

Og Nitz David

Jeg har ikke hørt mere fra de andre, der havde stemt, de ville med, og som ikke allerede har meldt afbud

Ja så lige hun også havde skrevet :-)

Anmeld

1. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Jeg opper den lige, så alle kan få en chance for at komme med, hvis den ikke er blevet set af alle.

Anmeld

1. juni 2012

Chri9000

God ide.. Sender lige en pm til dig PT, så du har mit nr. Hvis der skulle være brug for det :-)

Anmeld

1. juni 2012

AnnaK89

Er ked af det tøser - der er sket dette (som jo er godt for os) at vi lige har fået solgt vores hus idag og køber vil overtage hurtigst muligt, dvs vores hus skal tømmes NU!

Så vi er nød til at bruge weekenden på at tømme, da min mand arbejder længe i hverdagen og jeg som højgravid ikke kan slæbe selv i huset.

Håber det er i orden, og jeg er frisk en anden dag, hvor der bliver lavet noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.