Sommerfest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken slags fest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.030 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Muhmi

Det ser faktisk ud for at der er stemning for en hyggelig sommerfest i midtjylland... Juhuu!! Så nu synes jeg at vi skal stemme om Hvilken slags fest det skal være....

Og giv endelig bud til kende... For det vil da være dejligt hvis vi er fælles om beslutningerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Muhmi

Nogle der har andre forslag...? I må endelig gerne skrive hvad I stemmer...

Og glemte en afstemningsboks...: (Man tager mænderne med hvis man har lyst)

Anmeld

27. maj 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Det ser faktisk ud for at der er stemning for en hyggelig sommerfest i midtjylland... Juhuu!! Så nu synes jeg at vi skal stemme om Hvilken slags fest det skal være....

Og giv endelig bud til kende... For det vil da være dejligt hvis vi er fælles om beslutningerne!

Børn med hvis man har lyst, mænd med hvis man har lyst (min har kørekort ^^), ingen alkohol, hjemme ved dig, sammenskudsgilde på tæpper

Og en grill til at varme pølser på!

Anmeld

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Uden børn, Masser af Alkohol, Man drikker hvis man har lyst, Hos dig, Mænd med hvis man har lyst

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Børn med hvis man har lyst, mænd med hvis man har lyst (min har kørekort ^^), ingen alkohol, hjemme ved dig, sammenskudsgilde på tæpper

Og en grill til at varme pølser på!

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Uden børn, Masser af Alkohol, Man drikker hvis man har lyst, Hos dig, Mænd med hvis man har lyst

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

27. maj 2012

Muhmi

Kan det egentlig virkelig passe at der er 68 der har tænkt sig at deltage?? Eller har folk bare stemt selvom de ikke har tænkt sig at møde op???

Anmeld

27. maj 2012

Missq4

Tæpper til at sidde på

Hjemme hos Muhmi (Hvor der er toilet og køkken, men begrænset plads indenfor)

man drikker hvis man har lyst

Samskudgilde (Alle tager lidt med som alle deler)

Man tager bare sine børn med hvis man vil

man tager mænd med hvis man har lyst

men det er måske meget ret at vide hvor i landet det er henne af

Anmeld

27. maj 2012

Missq4

Muhmi skriver:

Kan det egentlig virkelig passe at der er 68 der har tænkt sig at deltage?? Eller har folk bare stemt selvom de ikke har tænkt sig at møde op???

folk har nok stemt på flere ting efter som der er flere forskellig spørsmål i afstemmningen det har jeg men jeg ved ikke om jeg kan da jeg ikke kan se dato eller hvor det er henne af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.